تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا همچنان بر طبل دشمنی با ایران می کوبد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: یک کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به تمدید وضعیت اضطراری درباره ایران از سوی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفت: تمدید وضعیت اضطراری علیه ایران بیانگر این واقعیت است که آمریکا همچنان بر طبل دشمنی علیه ایران می کوبد.



اسماعیل کوثری در گفتگو جام جم آنلاین با اشاره به اینکه آمریکا از هر فرصتی برای دشمنی با ملت ایران استفاده می کند، اظهارداشت: عده ای در داخل کشور نمی خواهند این حقیقت را باور کنند که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد و لذا حقیرانه می خواهند سر در آخور استکبار باشند. وی افزود: تا زمانی که ملت ایران از هویت و استقلال خود دفاع می کند آمریکا نیز دست از خیانت و بدعهدی برنمی دارد. این کارشناس سیاسی یادآور شد: تمدید حالت اضطراری علیه ایران و بدعهدی آمریکا در برجام و سایر خیانت های آمریکا باید درس عبرت برای کسانی باشد که تصور می کنند برقراری رابطه با شیطان بزرگ کلید حل مشکلات کشور است. وی تصریح کرد: علیرغم امضای توافقنامه هسته ای و هر موافقتنامه دیگری را هم امضا کنیم شیطان بزرگ دنبال بازگرداندن ایران به زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است. کوثری تاکید کرد: متاسفانه برخی مسئولان کشور هم دچار این توهم هستند که برقراری رابطه با آمریکا حل کننده مشکلات است در حالیکه استکبار دنبال تحقیر ملت ایران و سلطه مجدد بر کشور است. وی گفت: این عده حتی جرات پرخاش علیه جنایات آمریکا را هم ندارند ولی ملت ایران قطعا پاسخ مناسب را خواهد داد.




شنبه 15 آبان 1395 ساعت 17:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن