تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره نذری دردانه سیدالشهدا (ع) در استان سمنان گسترده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با ۱۰۰ نقطه از ایران اسلامی؛
سفره نذری دردانه سیدالشهدا (ع) در استان سمنان گسترده شد

سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع)


شناسهٔ خبر: 3815644 - شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
استانها > سمنان

.jwplayer{ display: inline-block; } شاهرود - مجری برگزاری آئین دردانه سیدالشهدا(ع) در شاهرود گفت: سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع) ویژه شهادت رقیه خاتون(س) برای نخستین بار در استان سمنان همزمان با ۱۰۰ نقطه ایران اسلامی برپا شد. علیرضا دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه طرح دردانه سیدالشهدا(ع) با موضوع برپایی بزرگترین سفره نذری در شب شهادت رقیه خاتون (س) در سطح کشور برگزار شده است، ابراز داشت: این طرح در ۱۰۰ نقطه ایران اسلامی و قلعه نو خرقان شاهرود با حضور پرشور بانوان و عاشقان اهل بیت(ع) و اولاد الحسین(ع) برگزار شد. وی افزود: با توجه به اینکه این طرح معنوی برای نخستین بار در استان سمنان برگزار می شود دارای اهمیت ویژه ای بود که امیدواریم بتوانیم در سال های آتی نیز این اقدام معنوی که با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت(ع) همراه شد را تداوم بخشیم. مجری برنامه مراسم سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع) در شاهرود با بیان اینکه این طرح با ایده و هزینه شخصی و بدون کمک های دولتی برگزار شده است، گفت: دردانه سیدالشهدا(ع) همزمان با سراسر کشور در روستای قلعه نوخرقان بخش بسطام روستای شاهرود و به همت موسسه فرهنگی مذهبی فدک الزهرا (س) و مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) برگزار شد.

دولت آبادی بیان داشت: نذر حضرت رقیه(س)، دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) مداحی، سخنرانی مذهبی، روضه سیدالشهدا(ع) و دردانه وی و همچنین تجمع بانوان زینبی(س) در زمره برنامه های سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع) در قلعه نو خرقان بود. وی با بیان اینکه این طرح در سطح کشور برای چهارمین سال برگزار شد، افزود: در استان سمنان سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع) برای نخستین بار صورت گرفت که امیدواریم بتوانیم در سال های آتی نیز این نذر بزرگ را گسترش دهیم. مجری برگزاری طرح سفره نذری دردانه سیدالشهدا(ع) در استان سمنان همچنین گفت: بزرگترین سفره نذری مذهبی ایران اسلامی علاوه بر قلعه نو خرقان شاهرود، همزمان در قم، صحن حرم امام رضا(ع) در مشهد، مصلی بزرگ شهر ری، میدان امام حسین(ع) و امامزاده صالح(ع) در تهران، اصفهان، ساوه، خرمشهر، آمل، خمینی شهر، یزد، شیراز، هویزه، سیرجان کرمان، زنجان، فین کاشان، بوشهر، اهواز، مشکات کاشان، بندرعباس، خراسان جنوبی، شاهرود، پلدختر لرستان، مبارکه اصفهان و ... برگزار شده است. دولت آبادی بیان داشت: این طرح همچنین در دمشق، نجف اشرف، کربلای معلی در بین الحرمین، کاظمین در باب المراد، سامراء در داخل صحن، پاکستان، هند، دانمارک، لندن، لسترسیتی، کانادا، سوئد، کویت، بحرین، افغانستان و آمریکا نیز برگزار شده است که ما نیز افتخار داشتیم میزبان این طرح معنوی در استان سمنان باشیم. وی افزود: در این طرح همچنین دختران هفت تا ۱۱ساله حاضر در مراسم با هدایایی تشویق شدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن