تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817127937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن نصرالله: ایران و سوریه خواستار انتخاب رئیس جمهوری لبنان فقط توسط لبنانی ها بودند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سید حسن نصرالله: ایران و سوریه خواستار انتخاب رئیس جمهوری لبنان فقط توسط لبنانی ها بودند
روز نو : « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه ما با ایران و سوریه همپیمان هستیم اما این دو کشورهرگز در امور داخلی لبنان دخالت نکرده اند، گفت که تهران و دمشق همواره خواستار انتخاب رئیس جمهوری لبنان فقط توسط لبنانی ها بودند.
 سید حسن نصرالله در مراسم بزرگداشت فرمانده فقید جهاد و مقاومت « حاج مصطفی شحاده» ( ابو احمد) از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت، افزود: ایران در باره لبنان و سوریه و دیگر پرونده ها در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 به هیچ وجه مذاکره و گفت وگو نکرده است و حضرت امام خامنه ای و دیگر مقامات ایران بارها بر آن تاکید کرده اند.
سید حسن نصرالله در این مراسم که در مجتمع فرهنگی تربیتی اهل بیت (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، اظهارداشت: در دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری ظلم زیادی به ما شد و اتهام های زیادی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به ما زدند و حتی مدعی شدند که حزب الله نمی خواهد ژنرال « میشل عون» و یا « سلیمان فرنجیه » رئیس جمهوری شود و اصلا نمی خواهد لبنان رئیس جمهوری داشته باشد.
وی با بیان اینکه حزب الله از ابتدا تا آخر خواستار انتخاب ژنرال عون به عنوان رئیس جمهوری لبنان بود، خاطرنشان کرد که ایران و لبنان هم خواستار بودند تا به طور صددرصد انتخاب رئیس جمهوری لبنان توسط خود لبنانی ها صورت گیرد.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: کسانی که مدعی اند باعث برگزار شدن موفق انتخابات ریاست جمهوری هستند، بعداز انتخاب ژنرال عون به عنوان رئیس جمهوری تایید و تصدیق کردند که حزب الله خواستار ریاست جمهوری ژنرال بوده است.
سید حسن نصرالله ، ( 31 اکتبر 2016) روز انتخاب ژنرال عون به عنوان رئیس جمهوری را آغاز « تاریخ جدید در لبنان» خواند و اظهارداشت: در دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری، ژنرال عون نامزد مورد حمایت ما است و به ادامه این حمایت التزام اخلاقی داریم.
وی با بیان اینکه « حمایت ما از ژنرال عون به دلیل اعتماد و اطمینان به او بود»، خاطرنشان کرد: زمانی ژنرال عون سوال کرد که در قبال حمایت از نامزدی من چه می خواهید، گفتم از شما حمایت می کنیم چون به درستی ، صداقت ، استقلال ، شجاعت و شخصیت ملی شما اطمینان و اعتماد داریم.
دبیرکل حزب الله با تاکید به نقش بزرگ و مثبت « نبیه بری» رئیس پارلمان و مدیریت دقیق جلسه انتخابات پارلمان برای انتخاب رئیس جمهوری، تصریح کرد: در چارچوب یک بازی سیاسی، نبیه بری می توانست کاری کند که جلسه پارلمان به حد نصاب نرسد و برگزار نشود وحتی کسانی خواستار تعویق زمان جلسه پارلمان بودند اما وی با قاطعیت ایستاد و انتخابات را برگزار کرد.
سید حسن نصرالله با بیان اینکه « سلیمان فرنجیه بعداز اعلام نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری توسط حزب المستقبل، فرصت داشت تا رئیس جمهوری شود اما به همپیمانی با ما ملتزم ماند و جلسه های پارلمان را همه با هم تحریم کردیم.
وی با بیان اینکه « ضمانت واقعی لبنان التزام گروه های سیاسی به صداقت است و حزب الله در مرحله جدید خواستار توافق و تفاهم و تعامل مثبت بین همه لبنانی ها از جمله بین کسانی که به ژنرال عون رای دادند و یا رای نداند می باشد»، گفت: همه ما به مدیریت ژنرال عون و شایستگی ها و توانائی های بالای او در مرحله جدید اطمینان داریم.
دبیرکل حزب الله همچنین از « تمام سلام» نخست وزیر کنونی لبنان که با صبر و تحمل در مراحل سخت امور لبنان و بحران های دولت را اداره کرد، قدردانی کرد و افزود: فراکسیون حزب الله( وفاداری به مقاومت) در پارلمان فردی را برای نخست وزیری معرفی نکرد اما همه تسهیلات و امکانات را برای معرفی نخست وزیر توسط رئیس جمهوری به منظور تشکیل دولت جدید فراهم کرد.
سید حسن نصرالله اظهارداشت: صحبت بیشتر در این باره را به « محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت بعداز دیدار با سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل دولت جدید واگذار می کنیم.




تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن