تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817182387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد مراقب باشيم زمزمه سازش با غرب در ما اثر نگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بايد مراقب باشيم زمزمه سازش با غرب در ما اثر نگذارد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: جوانان غيرتمند و بسيجي ما بايد خود را براي روزهاي سخت و سرنوشت‌سازي كه در پيش داريم آماده كنند و مراقب باشيم تا زمزمه سازش با غرب و دشمن در ما اثر نگذارد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: جوانان غيرتمند و بسيجي ما بايد خود را براي روزهاي سخت و سرنوشت‌سازي كه در پيش داريم آماده كنند و مراقب باشيم تا زمزمه سازش با غرب و دشمن در ما اثر نگذارد.
سردار محمدرضا نقدی در صبحگاه گردان‌هاي حاضر در رزمايش الي بيت المقدس اظهار داشت: امروز سربازان امام زمان(عج) در اين ميدان جمع شده‌اند تا به نداي هَل مِن ناصر ينصُرني امام عصر خود لبيك گويند و اعلام كنند كه دوران تنهايي ولايت به سر آمده است و ثابت خواهند كرد اينها شعار نيست.
سردار نقدي با اشاره به حضور 140‌گردان بسيج در رزمايش الي بيت المقدس، گفت: اين بسيجيان امروز جمع شده‌اند تا ضمن اعلام آمادگي كامل خود بگويند كه ما اهل كوفه نيستيم و دوران غربت اسلام، ‌حقيقت و حق‌طلبي به پايان رسيده و امروز دوران ميدانداري حق و عدالت است.
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه امام خميني(ره) ملت‌ها را با حقيقت اسلام ناب آشنا كرد، افزود: رهبر كبير انقلاب اسلامي مسلمانان جهان را با رهنمودهاي روشنگرانه به ميدان عمل آوردند و ايران را به الگوي انقلاب اسلامي و استكبارستيزي در جهان تبديل كردند و ما امروز اين دستاورد بزرگ را از دست نخواهيم داد و در جهت رشد آن حركت مي‌كنيم.  وي تصريح كرد: امروز پرچم انقلاب اسلامي در كشورهاي بسياري از جمله سوريه، لبنان، عراق و يمن به اهتزاز درآمده و اين بيانگر آن است كه حركت عزتمندانه ملت شجاع ايران براي راندن استكبار از سرزمين خود، ‌درسي براي كشورهاي آزادي‌طلب منطقه شده است و ما اعلام خواهيم كرد كه تا سقوط كامل رژيم كودك‌كش صهيونيستي راه استكبارستيزي خود را ادامه خواهيم داد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه گفت: آنها كه زمزمه دوستي با دشمن را دارند همگي خواستار پيوستن به دشمن يا نفوذي يا دلدادگان دشمنان جمهوري اسلامي ايران هستند، اين افراد بهتر است بدانند كه ملت بصير فريب دوستي دروغين غرب را نمي‌خورد.
وي با اشاره به بدعهدي امريكا در برجام، ‌خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب با نرمش قهرمانانه خود اجازه دادند تا دولت با امريكا بر سر موضوعات هسته‌اي مذاكره كند و دولت در اين مذاكرات از بخشي از حق جمهوري اسلامي ايران گذشت و امتيازات گوناگوني به طرف مقابل داد اما غربي‌ها چه كردند؟ آنها بلافاصله 2ميليارد دلار از دارايي‌هاي ايران را به يغما بردند و پس از آن ما را در پرونده كرسنت به پرداخت 18‌ميليارد دلار جريمه محكوم كردند و اين روند هر روز عليه جمهوري اسلامي ايران ادامه دارد.  رئيس سازمان بسيج به نگراني‌هاي امام خامنه‌اي درخصوص مذاكره با شيطان بزرگ اشاره كرد و افزود: پيش‌بيني‌هاي رهبر حكيم‌مان در خصوص عدم‌خوش‌بيني به مذاكره با شيطان بزرگ به وقوع پيوست.
سردار نقدي در پايان با بيان اينكه از برخي مسئولان زمزمه سازش با غرب به گوش مي‌رسد، گفت: جوانان غيرتمند و بسيجي ما بايد خود را براي روزهاي سخت و سرنوشت‌سازي كه در پيش داريم آماده كنند و مراقب باشيم تا زمزمه سازش با غرب و دشمن در ما اثر نگذارد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن