تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797878747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله مصباح نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را اصلح ندانست/خجالت مردم آمریکا از رفتار کلینتون وترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله مصباح نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را اصلح ندانست/خجالت مردم آمریکا از رفتار کلینتون وترامپ
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: افرادی قرار است رئیس‌جمهور آمریکا شوند که خود مردم این کشور از رفتار و صحبت‌های آن‌ها خجالت می‌کشند.
به گزارش نامه نیوز ، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی ظهر امروز در دیدار سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج جامعه پزشکی استان یزد که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به وجود قدرت انتخاب در انسان اظهار داشت: خداوند راه‌های انتخاب را به انسان نشان داده است چراکه انتخاب کورکورانه ارزشی ندارد و باید نسبت به انتخاب‌ها آگاهی پیدا کنیم.


وی بابیان اینکه خداوند با دادن عقل به انسان و فرستادن پیامبران باعث رساندن انسان به آگاهی شده است، افزود: هدف از این کارها انتخاب راه درست و آگاهی است و انتخاب زمینه‌ساز به وجود آمدن تحولات در زندگی انسان است.


رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: انسان در دنیا همواره مورد آزمایش است و این آزمایش‌ها در تمام ابعاد زندگی انسان وجود دارد، گاهی این آزمایش‌ها فردی و گاهی برای یک ملت است.


وی انقلاب اسلامی را یکی از آزمایش‌های خداوند برشمرد و گفت: تحولات در زندگی انسان‌ها به علت تنوع در انتخاب صورت می‌گیرد و در تاریخ ایران هیچ حادثه‌ای به اهمیت نهضت امام خمینی(ره) رخ نداده است، ولی متأسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم به‌درستی این انقلاب را ارزیابی کنیم که امام خمینی(ره) در آن چه‌کاری انجام داده‌اند.


استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما باید وظیفه خود را بشناسیم و اگر کسی به عذاب آخرت مبتلا می‌شود به دلیل پیروی از هوس است و نامردی این است که انسان خلاف خواسته خداوند کاری را انجام بدهد.


وی با تأکید بر اینکه خداوند در برابر نعمات یکسری وظایف را بر دوش انسان‌ها قرار داده است، ابراز کرد: بالاترین نعمت در حال حاضر نعمت ولایت‌فقیه است و اگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با رهبر معظم انقلاب مقایسه کنید، می‌بینید که خداوند چه گوهری را به جامعه ایران داده است و ما شخصی به مهربانی و حسن تدبیر ایشان در جهان سراغ نداریم.


آیت‌الله مصباح یزدی تأکید کرد: کشور آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است، اما می‌بینیم که افرادی قرار است رئیس‌جمهور آمریکا شوند که خود مردم این کشور از رفتار و صحبت‌های آن‌ها خجالت می‌کشند.


وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای مسئولیت خود از ورود فرزندانشان به امور اقتصادی جلوگیری کرده‌اند، اظهار داشت: فرزندان مقام معظم رهبری در معاملات اقتصادی شرکت ندارند تا مقام رهبری انقلاب پاک بماند و فردا کسانی نگویند که فرزندان رهبری در فلان جا سوءاستفاده نمودند.




منبع: تسنیم


۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن