تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815527990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه برق در سمنان اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه برق در سمنان اجرا شد
رزمایش قطع برق و ارزیابی به کارگیری مولّد های اضطراری دستگاه های اجرایی در قالب برنامه های هفته پدافند غیرعامل روز شنبه در سمنان اجرا شد.
این رزمایش با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه استان سمنان، با هدف ارزیابی به کارگیری مولّد های اضطراری تعدادی از دستگاه های اجرائی انجام شد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان درباره این رزمایش گفت: این رزمایش به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و به منظور محک زدن و آمادگی دستگاه های اجرایی مهم در به کارگیری مولّد های برق اضطراری، عملیاتی شد.
سیدمحمد موسوی زاده افزود: این برنامه به عنوان پنجمین رزمایش سراسری قطع برق است که از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده و بر اساس اعلام مرکز فرماندهی این رزمایش ، به صورت همزمان برق برخی مراکز مهم ، بدون اطلاع قبلی قطع شد و سنجش میزان آماده بودن ادارات مورد نظر در مواقع بحران و قطع برق ، برای استفاده از دیزل ژنراتور مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت : بر اساس هماهنگی به عمل آمده از طریق مرکز فرماندهی شرکت توزیع برق استان سمنان مستقر در مرکز دیسپاچینگ با واحدهای عملیاتی ، برق شبکه سراسری 6 دستگاه اجرائی قطع و مولّد های اضطراری سه دستگاه به موقع وارد مدار شد و پس از انجام موفقیت آمیز این طرح ، برق آنها دوباره به شبکه اصلی متصل شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: یکی از زیر ساخت های اساسی و کلیدی در هر حوزه ای ، برقرار بودن جریان برق است و اجرای این گونه رزمایش ها ، یک اقدام پیشگیرانه در مقابل بحران های احتمالی و همگام با برنامه های پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز گفت : یکی از رویکردهای پدافند غیرعامل ، شناسایی امکانات و تجهیزاتی است که مرتبط با فعالیت های جامعه است و همواره باید در عرصه های مختلف آمادگی لازم داشته باشیم.
ایرج کارخایی با اشاره به این که انرژی برق از عناصر مهمی است که باید در برابر بحران آمادگی مستمر داشته باشد گفت: با تلاش و پیگیری هایی که شرکت توزیع برق استان به انجام رسانده ، اکثر دستگاه های اجرایی به مولّد برق اضطراری تجهیز شده و تعداد محدودی که فاقد مولّد برق است می باید در کوتاه ترین فرصت به این سامانه مجهز شوند.
دوم تا هشتم آبان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
پدافند غیرعامل به مجموعه اقدام های غیرنظامی و بدون سلاح گفته می شود که به منظور آمادگی تجهیزات و امکانات زیرساختی در بخش های حیاتی کشور انجام می شود تا کشور در برابر تهدید و حمله های احتمالی دشمن دچار کمترین آسیب شود.




تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن