تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مار و عقرب‌ها در كمين تيم ملي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مار و عقرب‌ها در كمين تيم ملي!
كارلوس كرش كوتاه بيا نيست، هر روز كه مي‌گذرد بيانيه‌هايش عليه مخالفانش در فدراسيون تندتر مي‌شود تا جايي كه بار ديگر رو به ادبياتي مانند «مار و عقرب» عليه منتقدانش آورده است!
نویسنده : سعيد احمديان 


در شرايطي كه 19 روز به بازي ايران با سوريه در انتخابي جام جهاني مانده است، حاشيه‌هاي تيم ملي فوتبال هر روز كه مي‌گذرد، بيشتر مي‌شود و در اين بين مهدي تاج هم نشان داده مانند روزهاي حضور علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال توانايي مديريت اين حاشيه‌ها را ندارد. سخنان جنجالي امير عابديني درباره تعيين تكليف فدراسيون براي كرش بعد از بازي با سوريه و استعفاي سرمربي پرتغالي و همچنين لغو بازي تداركاتي تيم ملي قبل از جدال با سوري‌ها سبب شده تا كارلوس كرش اين روزها در اوج عصبانيت مخالفانش را به‌مبارزه بطلبد و حتي ركورد انتظار 12 ساعته‌اش در فدراسيون را براي رويارويي با دشمن تازه‌اش يعني عابديني را ثبت كند.
  
بار ديگر ادبيات مار و عقربي از سوي كرش
كرش اسفند گذشته به عضويت شبكه‌هاي اجتماعي درآمد و از حضورش در فيس‌بوك رونمايي كرد تا فرصتي را براي ارتباط مستقيم با هوادارانش داشته باشد. او هرچند ابتدا از اين شبكه اجتماعي براي اعلام برنامه‌هايش براي تيم ملي استفاده مي‌كرد، اما از خرداد گذشته پس از بالا گرفتن دعواهاي او و برانكو بر سر رفتن يا نرفتن ملي‌پوشان پرسپوليس به مركز پزشكي فدراسيون و همچنين لغو اردوي تيم ملي در ارمنستان به خاطر اعتراض مربيان ليگ به خصوص برانكو، ادبيات كرش در اين شبكه اجتماعي تغيير كرد و او كساني كه با او مخالفت كرده بودند را به «مار و عقرب» تشبيه كرد و در بيانيه‌هايي جداگانه خواستار عذرخواهي سرمربي پرسپوليس شد. حالا چند ماه بعد از آن پست‌هاي جنجالي در فيس‌بوك، كرش دوباره به همان ادبيات «مار و عقرب» خواندن دشمنانش بازگشته است و پس از يكي به دو با امير عابديني در رسانه‌ها كه آخر هفته جنجالي را براي تيم ملي رقم زد، او جمعه شب بعد از پايان بازي‌هاي ليگ در حالي كه قرار بود، ليست تيم ملي را اعلام كند، با گذاشتن يك پست جنجالي در فيس‌بوك به صورت غيرمستقيم بار ديگر به عابديني حمله كرد و نشان داد كه همچنان از دست رئيس كميته اقتصادي فدراسيون عصباني است تا حاشيه‌هاي اطراف تيم ملي در فاصله كمتر از سه هفته بازي با سوريه همچنان ادامه داشته باشد، اين در حالي است كه ايران با كرش با سه برد و يك مساوي صدرنشين گروه و شانس اول صعود مستقيم به جام جهاني روسيه است اما با اين حال پس از مدتي به نظر مي‌رسد حاشيه‌ها در تيم ملي به اوج رسيده است.

كرش در بخشي از بيانيه فيس‌بوكي‌اش عليه عابديني مي‌نويسد: «ما از فرهنگ بوميان امريکاي شمالي ياد گرفتيم که بهتر است با هزار دشمن خارجي بجنگيد تا يك دشمن داخلي.» آفريقايي‌هاي باستان نيز مي‌گفتند که يک سوراخ کوچک مي‌تواند قايق را غرق کند. دوستان عزيز اين را بدانيد که حالا و هميشه، پيروان بزرگ با رهبران بزرگ محقق شده‌اند. بايد بدانيم که رهبران بزرگ بايد شهامت داشته باشند که تصميم‌گيري کنند و با واقعيت روبه‌رو شوند. رهبران بزرگ نبايد به اسطوره‌هاي دروغ و تقلب تبديل شوند. رهبران بزرگ بايد شهامت داشته باشند، حتي وقتي که با دشمناني که از درون ما هستند روبه‌رو هستيم. رهبران بزرگ بايد سخت تلاش کنند و تمامي سوراخ‌هاي قايق را که باعث عدم رضايت و بي‌انگيزگي مي‌شوند، پر کنند. از پيشينه من که به آفريقا بازمي‌گردد، ياد گرفتيم که هيچ‌کس با مارها در تختش نمي‌خوابد. به اين داستان قديمي فکر کنيد که عقرب از قورباغه خواست او را از طول رودخانه عبور دهد. چيزي که جالب است اين است که اطراف ما هنوز افرادي هستند که از نيش زدن عقرب تعجب مي‌کنند. آيا آنها آدم‌هاي ساده‌اي هستند يا شريک عقربند؟»

البته كرش غيرمستقيم در اين بيانيه به مهدي تاج هم كنايه زده است كه قدرت تصميم‌گيري در مواقع حساس را ندارد! با تمام اينها كرش اين روزها درگير ادامه جدال لفظي‌اش عليه رئيس كميته اقتصادي فدراسيون فوتبال است و فعلاً دور برنامه‌هاي تيم ملي را خط زده است، تيمي كه مي‌گويد هنوز مشخص نيست چه زماني قرار است به اردو برود و براي بازي با سوريه چه تداركي دارد! به نوشته يكي از خبرگزاري‌ها، كرش به مسئولان فدراسيون اعلام كرده در صورتي که تيم ملي در بازي‌هاي پيش رو نتيجه مناسب را نگيرد عواقب نتايج به دست آمده با عابديني و گروهي است که در فدراسيون فوتبال مانع از آماده‌سازي تيم ملي مي‌شوند!
  
پاسخ مسئول بين‌الملل به كرش
در حالي كه امير عابديني با توصيه فدراسيون فعلاً كوتاه آمده است، ديروز تاج از مديريت كردن اين اختلافات در حاشيه، بازگشت تيم جوانان به كشورمان گفته است و سرپرست روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال هم در گفت‌وگويي با خبرگزاري ميزان، نسبت به انتقادات كرش درباره پيدا نكردن حريف تداركاتي پاسخ داده است. اميد جمالي گفته است: «فيفا در چند ماه اخير بيشتر بازي‌هاي مقدماتي و ساير امور را بنا به درخواست اکثر تيم‌ها و باشگاه‌ها به روزهاي فيفا منتقل کرده  است و به همين خاطر کمتر شاهد برگزاري بازي‌هاي دوستانه و تدارکاتي هستيم. در اين وضعيت اکثر تيم‌ها ترجيح مي‌دهند خود را با تمرينات درون‌تيمي و دوري از مصدوميت بازيکنان کليدي براي بازي‌هاي رسمي خود آماده کنند.» با اين حال به نظر مي‌رسد كرش كه با ادبيات تندي اين روزها سكوتش را شكسته، به اين راحتي‌ها تن به آتش‌بس ندهد و در آستانه بازي تيم ملي با سوريه، روزهاي پرحاشيه‌اي در انتظار فوتبال ايران باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن