تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803851635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی: ورزش ایران 3 سال عقب افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سلطانی: ورزش ایران 3 سال عقب افتاد
مدیر و سخنگوی تیم‌های ملی پرورش اندام ایران می‌گوید ورزش ایران در نبود سلطانی‌فر در راس وزارت ورزش و جوانان سه سال عقب افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا سلطانی با اشاره به اعزام ورزشکاران پرورش اندام به رقابت‌های بین‌المللی گفت: مسابقات مستر المپیای روسیه هرساله صورت می‌گیرد که به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء می‌شود؛ قهرمان قهرمانان بادی بیلدینگ و فیزیک در آن حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند که نفر اول جایزه نقدی بالا و کارت حرفه‌ای می‌گیرد و از سوی دیگر به مستر المپیای لاس وگاس آمریکا دعوت می‌شود؛ سال گذشته بابک اکبرنیا به این مهم دست پیدا کرد و امیدوار هستیم امسال این اتفاق برای ایران بیافتد.
او ادامه داد: پارسال تیم تهران به این مسابقات اعزام شد که تمام نفرات با شایستگی مقام قهرمانی را کسب کردند ولی امسال دو تیم استان تهران و فدراسیون کارگری چهارشنبه شب هفته گذشته به این بازی‌ها اعزام شدند و دیروز وزن کشی بود؛ امروز و فردا هم بازی‌ها در روسیه برگزار می‌شود و با توجه به آمادگی تمام نفرات امیدوار هستیم مثل سال گذشته قهرمانی تکرار شود.
قهرمان سابق پرورش اندام آسیا و جهان یادآور شد: تیم اصلی ما که منتخب و ملی است روز چهارشنبه هفته جاری به مسابقات قهرمانی جهان(اسپانیا) در رشته‌های بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک اعزام می شوند؛ الان بچه‌ها در هتل المپیک و اردوی آماده‌سازی هستند تا ان‌شاالله بتوانیم با تمرینات مثل سال گذشته قهرمانی جهان را تکرار کنیم؛ تیم در حال حاضر اوضاع بسیار خوبی دارد و امیدوار هستیم بچه‌ها دست پُر برگردند.
سلطانی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان فیزیک عنوان کرد: هفته آینده مسابقات قهرمانی جهان فیزیک را به میزبانی لهستان خواهیم داشت که برای نخستین بار تیم ایران به این بازی‌ها اعزام می‌شود و امیدوار به افتخارآفرینی ورزشکارانمان در این پیکارها هستیم.
او تصریح کرد: با توجه به مخاطبان میلیونی پرورش اندام امیدوار هستیم شاهد حضور بیشتر بچه‌ها در مسابقات بین المللی باشیم و ورزش عاری از هرگونه دوپینگ باشد و ورزشکاران به این سمت نروند؛ کمااینکه در سه سال اخیر با این معضل مبارزه کردیم و همکاری لازم را با ستاد مبارزه با دوپینگ، نادو و بادا داشتیم؛ امیدوار هستیم شاهد روزهای خوبی برای رشته پرورش اندام ایران باشیم.
سلطانی مدیر و سخنگوی تیم‌های ملی پرورش اندام ایران در مورد پیشنهاد شدن سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت اظهار: اگر سه سال قبل که آقای سلطانی‌فر به مجلس شورای اسلامی معرفی شده بود انتخاب می‌شد الان تحول بهتر و بیشتری در ورزش ایران انجام گرفته بود؛ به نوعی ورزش ایران سه سال عقب افتاد چون در این مدت هیچ امکاناتی نمی‌دادند ولی با این تغییر و تحول و آمدن آقای سلطانی‌فر امیدوار هستیم در ورزش هم دگرگونی بزرگی انجام گیرد و ورزش کشور به حرکت بیافتد.

14:31  1395/08/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن