تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی از مصر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عذرخواهی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی از مصر
در پی شکایت رسمی مصر از دبیر کل سازمان همکاری اسلامی به خاطر اظهارات اخیرش درباره سیسی، ایاد مدنی گفت که سخنانش در کنفرانس تونس تنها "مزاح" بوه و قصد اهانت به رهبری مصر را نداشته است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت الاهرام، ایاد مدنی، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت: من برای عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر به عنوان یک "رهبر عرب و کاردان" که هدایت یک کشور اصیل را بر عهده دارد احترام بسیاری قائل هستم. سخنانی که در کنفرانس وزاری آموزشی در تونس به زبان آوردم همه از سر شوخی و مزاح بود و هرگز قصد اهانت به سیسی را نداشتم.
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با تقدیر از گفت‌وگوی هدفمند و شفاف سیسی با جوانان مصری گفت: این گفت‌وگو روشی منحصربه‌فرد در دیدار یک رهبر با جوانان و گفت‌وگو درباره مسائل کشور بود و رویکرد سیسی در مورد اینکه جوانان رهبران آینده هستند، با طرح‌هایی که مسائل جوانان را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهند، موافق است. این اظهارات مدنی در پی آن ایراد شد که سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد مصر سبک صحبت تاسف بار دبیر کل سازمان همکاری اسلامی درباره سیسی را بررسی و نماینده قاهره در این سازمان را مکلف به ارائه شکایت رسمی کرده ایت. وی گفت: مصر خواهان عذرخواهی دبیر کل سازمان همکاری اسلامی از موضعش است و اقدامات لازم درباره این مساله را پیگیری می‌کند. بشیر حسن، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش مصر نیز در بیانیه رسمی گفت: وزیر آموزش و پرورش که در کنفرانس تونس حضور داشت از مصر دفاع کرد. فکر می‌کنم این اشتباه از سر محبت مدنی نسبت به سیسی و سبسی، روسای دو کشور مصر و تونس و نقش فعال و سازنده آنها در تقویت همکاری‌های کشورهای عربی و اسلامی بوده است اما در اینگونه کنفرانس‌ها باید در انتخاب کلمات و شیوه ادای آنها دقت بسیاری شود تا سوء تفاهمی شکل نگیرد.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
عضویت دوباره سعودی ها در شورای حقوق بشر سازمان ملل
رایزنی 3 جانبه ظریف، لاوروف و معلم جمعه در مسکو
یونسکو قطعنامه نفی ارتباط یهودیان با مسجدالاقصی را صادر کرد
حکم حبس ابد مرسی لغو شد



۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن