تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817074717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبه۳۵۰میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان در استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛
مطالبه۳۵۰میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان در استان مرکزی

کیومرث طهماسبی


شناسهٔ خبر: 3808886 - شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
استانها > مرکزی

.jwplayer{ display: inline-block; } اراک- مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی میزان مطالبات سازمان تامین اجتماعی این استان را از کارفرمایان واحدهای صنعتی، صنفی، تولیدی، کشاورزی و معدنی، بیش از ۳۵۰میلیارد تومان اعلام کرد. کیومرث طهماسبی در گفت و گو باخبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون تامین اجتماعی استان مرکزی ۳۵۰میلیارد تومان از کارفرمایان استان مطالبه دارد که معوق شدن این میزان مطالبات، به عنوان یک چالش بزرگ پیش روی اداره کل تامین اجتماعی استان قرار دارد. پرداخت ۵۱میلیارد تومان بیمه بیکاری در مرکزی طی سال۹۴ وی با بیان اینکه طی نیمه نخست سال جاری پنج هزار و ۷۹۹ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری هر ماهه مقرری خود را از این سازمان دریافت کرده اند، افزود: طی سال گذشته ۵۱میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان مرکزی پرداخت شده است. مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۹۲۲هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی در استان مرکزی ثبت شده که از این رقم، ۲۹۵هزار نفر بیمه شده اصلی و ۶۰هزار نیز در زمره مستمری بگیران اصلی قرار دارند. وی افزود: در حال حاضر ۲۴هزار و ۵۵۶ نفر بیمه شده اختیاری، ۲۳هزار و ۷۳۱ نفر بیمه شده رانندگی، ۱۳هزار و ۳۸نفر بیمه شده بافندگی قالی، ۵۶۶نفر بیمه شده خبرنگاری و نویسندگی، ۱۹هزار نفر بیمه شده کار ساختمانی در استان مرکزی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وجود صنایع بزرگ و مشاغل سخت عامل افزایش بازنشستگان در مرکزی طهماسبی بیان داشت: وجود صنایع بزرگ و مشاغل سخت در این استان و تصویب قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور و بهره مندی از بازنشستگی در ماده ۱۰ نوسازی صنایع باعث رشد مضاعف بازنشستگان در این استان شده است. مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: از مجموع ۶۰هزار مستمری بگیر، ۱۴هزار نفر از طریق بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور و چهار هزار و ۵۰۰نفر از طریق ماده ۱۰نوسازی صنایع بازنشسته شده اند. وی هدف از اجرای ماده نوسازی صنایع کشور را پیشرفت صنعتی و پویایی رقابت پذیری صنایع کشور اعلام کرد و افزود: متاسفانه تاکنون اکثر صنایع از این قانون به منظور تعدیل نیروی انسانی و کاهش تعداد بیمه شدگان استفاده نکرده اند. اجرای ناصحیح قانون نوسازی نیروهای انسانی از سوی صنایع طهماسبی ادامه داد: همانطور که در این قانون پیش بینی شده، می بایست در ازای هر فرد که بازنشسته شود یک نفر نیروی جوان جایگزین شود ولی بعد از یکی دوماه از به کارگیری نیروهای جایگزین، این نیروها از گارگاه اخراج می شوند که این امر لطمه سنگین و جبران ناپذیری به سازمان تامین اجتماعی وارد می کند. مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: چهار کارگزاری رسمی و چهار شعبه اقماری با هدف ارایه خدمات بهتر و سریع تر به بیمه شدگان در استان فعال هستند. وی یادآورشد: بزودی در شازند نیز کار گزار رسمی جهت ارایه خدمات در کنار شعبه اصلی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طهماسبی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی برای خدمات بهتر و به روز بستر الکترونیکی را شامل  ارسال لیست حق بیمه ماهانه کارکنان کارگاه ها، دریافت فیش حق بیمه، بیمه شدگان مشاغل خاص، دریافت سوابق بیمه شدگان، صدور فیش و حکم حقوق مستمری بگیران، ابلاغ الکترونیکی، صدور و تمدید اعتبار دفترچه های درمانی بیمه شدگان در شعب کارگزاران سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی فراهم کرده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن