تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه دو خودرو رنو ساندرو و تندر 90 اتوماتیک | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: دو خودرو تندر 90 و ساندرو محصول شرکت رنو فرانسه هستند که در ایران نیز مونتاژ و در برخی ویژگی ها باهم شباهت هایی دارند.

به گزارش تراز ، دو خودرو تندر 90 و ساندرو محصول شرکت رنو فرانسه هستند که در ایران نیز تولید می شود و در برخی ویژگی ها باهم شباهت هایی دارند.
نگاهی گذرا به خودرو تندر 90

خودروی رنو تندر 90، مجهز به کیسه هوای راننده، کیسه هوای سرنشین جلو و سیستم ضد قفل ترمز می باشد. این خودرو در آزمایش تصادف اروپا موفق به دریافت سه ستاره شده است.

تندر90 یكی از خودروهای روز جهان در كلاس B است كه در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه مقبولیت و محبوبیت ویژه ای به دست آورده است. تندر90 موفقیت خود را مرهون طراحی زیبای بدنه، اتاق جادار و دلباز، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات، قیمت بسیار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش آسان و فراوان است.
 
حداکثر سرعت تندر اتومات روی سایت تولید کننده 175 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. اگر پای تان را روی پدال گاز فشار دهید و ترمز دستی را بخوابانید، می توانید ظرف مدت 11.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسیدتندر 90 اتومات در هر 100 کیلومتر فضای شهری، حدود 11.1 لیتر سوخت مصرف می کند.
 
تندر 4250 میلیمتر طول دارد و عرض آن به 1740 میلیمتر می رسد. ارتفاع این خودرو روی سایت رسمی ایران خودرو 1525 میلیمتر ذکر شده است حداکثر سرعت تندر اتومات روی سایت تولید کننده 175 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.


مقایسه دو خودرو رنو ساندرو اتو ماتیک و تندر 90 اتوماتیک




مقایسه دو خودرو رنو ساندرو اتو ماتیک و تندر 90 اتوماتیک


نگاهی گذرا به خودرو ساندرو

۹۹ درصد طراحی داخلی ساندرو از فیس‌لیفت لوگان قرض گرفته شده است که البته با اضافه شدن نوارهای کرم و نقره‌ای رنگ، سعی شده که مقداری با کلاس‌تر و پویاتر بشود.

گیربکس دستی و اتوماتیک برای این ماشین در نظر گرفته شده است. مصرف سوخت ساندرو در سیکل ترکیبی نیز ۷ لیتر اعلام شده است. با این موتور،‌ ساندرو می‌تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰.۵ ثانیه‌ای ایجاد کند. با این اوصاف برای امور داخل شهری و گردش در شهر عملکرد خوبی دارد.ساندرو هم برای عاشقان سرعت گزینه ایده آلی نیست و بیشتر خودرویی برای راننده های با حوصله مناسب به نظر می رسد. نهایت سرعت ساندرو 170 کیلومتر بر ساعت است و  پر کردن صفر تا صد این خودرو 11.5 ثانیه زمان می برد ساندرو در هر 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی 8.3 لیتر سوخت می سوزاند.

ساندرو 5020 میلیمتر طول دارد و عرض آن بدون در نظر گرفتن آینه ها به 1746 میلیمتر می رسد و ارتفاع آن 1534 میلیمتر قید شده است وزن خالص تندر1155  و وزن خالص ساندرو 1146  کیلوگرم است.  



مقایسه دو خودرو رنو ساندرو اتو ماتیک و تندر 90 اتوماتیک



مقایسه دو خودرو رنو ساندرو اتو ماتیک و تندر 90 اتوماتیک



مشخصات فنی دو خودرو یاد شده :

 
رنو ساندرو اتوماتیکرنو تندر 90 اتوماتیکقیمت ( تومان) 51,000,000  48,000,000 سال (طراحی)20092005موتور4 سیلندر 16 سوپاپه4 سیلندر 16 سوپاپهحجم موتور1598سی سی1598سی سیحداکثر قدرت105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقهحداکثر گشتاور140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقهجعبه دنده4 دنده خودکار4 دنده خودکارشتاب 0 تا 10011.5 ثانیه11.7 ثانیهحداکثر سرعت170 کیلومتر در ساعت175 کیلومتر در ساعتوزن1146 کیلوگرم1155 کیلوگرماندازه (میلیمتر)4020 طول - 1746 عرض - 1534 ارتفاع4247 طول - 1735 عرض - 1525 ارتفاعفاصله بین دو محور2588 میلیمتر2629 میلیمترمصرف سوخت داخل شهر9.4 لیتر در هر صد کیلومتر- لیتر در هر صد کیلومترمصرف سوخت خارج از شهر5.5 لیتر در هر صد کیلومتر- لیتر در هر صد کیلومترمصرف سوخت ترکیبی8.3 لیتر در هر صد کیلومتر8.3 لیتر در هر صد کیلومترحجم باک50 لیتر0 لیتراستاندارد آلایندگییورو 4 استاندارد امنیتEURONCAP4 میزان تولید CO2158 گرم در هر کیلومتر- گرم در هر کیلومترترمز و پایداریترمز های جلو دیسکی و عقب کاسه ای - ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزيع الكترونيكي ترمزسيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو ديسكي، ترمز عقب كاسه‌ايکیسه هواكيسه هواي راننده و سرنشین جلوکیسه هوای راننده و سرنشین جلوسیستم صوتیكنترل سيستم صوتي زير فرمان - سيستم صوتي (راديو + سي دي (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو)راديو، قابلیت پخش CD و MP3 - بلندگوي تاقچه عقب - بلندگوي درب‌هاي جلودیگر تجهیزاترینگ 15 اینچی آلومینیومی - سيستم تهويه مطبوع با كنترل دستي - چراغ مه شكن جلو - آينه هاي جانبي همرنگ بدنهفرمان هیدرولیک - سیستم تهویه مطبوع دستی - چراغ مه شكن جلو و عقب - چراغ داخل صندوق عقب - چراغ سوم ترمز روي طاقچه عقب - چراغ نقشه خوان جلو - چراغ داخل داشبورد - تنظيم ارتفاع چراغ‌هاي جلو از داخل - آيينه‌هاي جانبي برقي با گرمكن - شيشه بالابر برقي درهاي جلو و عقب - گرمكن شيشه عقب - تريم خاكستري - سپرهاي همرنگ بدنه - زه‌هاي جانبي مشكي - تزيين كروم روي جلو پنجره - قاب كرومي پشت آمپر - ايموبيلايزر - قفل مركزي با ريموت راديويي - كمربندهاي ايمني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع - بوق هشدار روشن ماندن چراغ هاي جلو - رینگ 15 اینچی آلومینیومی - صندلي راننده با قابليت تنظيم ارتفاع و گودي كمر - پشت سري جلو با قابليت تنظيم ارتفاع - پشت سري صندلي عقب با قابليت تنظيم ارتفاع - محافظ فيش و رابط‌هاي بلندگو جلو و عقب - جاي نقشه براي صندلي جلو - نمايشگر اطلاعات سفر (اطلاعات مسافت و مصرف سوخت) - بوق 2 شيپوره - پاركابي رنو - آفتاب‌گير سمت مسافر با آينه - كفپوش موكتي - جاي ليوان صندلي جلو


 
























































































































 


منبع: باشگاه خبرنگاران

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 7 آبان 1395 - 16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن