تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: قطعنامه یونسکو نمایشی بی معنی است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نتانیاهو: قطعنامه یونسکو نمایشی بی معنی است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) را به خاطر رای به نفی هرگونه پیوند یهودیان و مسیحیان با مسجد الاقصی و دیوار غربی به باد انتقاد گرفت و آن را نمایشی بی معنی خواند.


به گزارش ایرنا؛"بنیامین نتانیاهو" چهارشنبه شب در هرتزلیا گفت، این نمایش مسخره و بی معنی ادامه دارد و من تصمیم دارم سفیرمان در یونسکو را به اسرائیل فرا بخوانم و درباره گام های بعدی تصمیم گیری کنم.


به نوشته این روزنامه، نتانیاهو قصد دارد "کارمل شاما هاکوهن" سفیر رژیم صهیونیستی در یونسکو را برای رایزنی هایی درباره اعتراض به تصویب قطعنامه ضداسرائیلی کمیته میراث جهانی یونسکو به تل آویو فرابخواند. 


قطعنامه یونسکو در رابطه با نفی پیوند یهودیان و مسیحیان با مسجد الاقصی و دیوار غربی با 10 رای موافق در برابر 2 رای مخالف و 8 رای ممتنع به تصویب رسید. 


جامائیکا در جلسه رای گیری حضور نداشت و تانزانیا و فیلیپین دو کشوری هستند که به این قطعنامه رای مخالف داند. 


گفته می شود، 7 کشور از 10 کشور موافق این قطعنامه از کشورهای مسلمان هستند. 


کمیته میراث جهانی وابسته به یونسکو امروز (چهارشنبه) در رای گیری غیرعلنی، قطعنامه جدیدی را درباره مسجد الاقصی و متعلق بودن آن به مسلمانان و عدم ارتباط یهودیان با این مسجد تصویب کرد.


یونسکو پیشتر نیز قطعنامه ‌ای را تصویب کرد که براساس آن هرگونه پیوند تاریخی میان یهودیان با مسجد الاقصی نفی شده و اعلام شده بود این مسجد به مسلمانان تعلق دارد.


تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - 26 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن