تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817070604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با امتیازات و نقدهای World of Final Fantasy همراه باشید (متا: 79)


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

شرکت Square Enix عنوان ویژه‌ای برای طرفداران پروپا‌قرص سری Final Fantasy تدارک دیده است و به نظر می‌رسد بیشتر منتقدان از آن راضی بوده‌اند. این عنوان برای دو پلتفرم PS Vita و PS4 منتشر می‌شود. در زیر می‌توانید همه‌ی امتیازات منتشر شده و چکیده‌ای از نقدهای‌ مهم را مشاهده کنید: Digitally Downloaded 100 به عنوان کسی که عمری طرفدار سری Final Fantasy بوده‌ام ، عنوان World of Final Fantasy مخصوصا برای افرادی مثل من طراحی شده است و برای اینکار عاشق Square Enix هستم. این عنوان به میراث خود وفادار و در نحو‌ه‌ی نمایش آن خلاقانه است. این بازی بیشتر از هر بازی دیگری که امسال تجربه‌ کرده‌ام بر من تاثیر معنی‌داری داشته است. بنابراین ، Square Enix متشکرم ؛ این حس یک هدیه را می‌دهد.
Shacknews 90 LaPS4 90 COGconnected 90 Playstation Universe 90 GameSpew 90 همه‌ی طرفداران Final fantasy (مهم نیست که چند عدد از عناوین قبلی را تجربه‌ کرده‌اند) باید نادان باشند که دست رد به سینه‌ی World of Final Fantasy بزنند.. این یک عنوان برای طرفداران است که دقیقا همان‌ چیزی است که باید باشد.
We Got This Covered 90 The Games Machine 87 Everyeye.it 86 Digital Chumps 86 Multiplayer.it 85 Gamesbeat 85 Arcade Sushi 85 World of Final Fantasy یک عنوان سرگرم‌کننده و شاد است که محتوای زیادی دارد. با داشتن یک جهان سرگرم‌کننده برای گشت‌وگذار و زیبایی مجلل آن ، این یک تجربه‌ی خاطره‌انگیز است که پیرامون تاریخ یکی از به‌ یاد ماندنی‌ترین سری‌های دنیای بازیهای ویدیویی بنا شده است.
ZTGD 85 Hobby Consolas 84 Game Informer 83 IGN Italia 82 JeuxActu 80 Gameblog.fr 80 عنوان World of Final Fantasy دلربا است و یک سفر باطراوت را به دنیای این حماسه‌ی جاودان فراهم می‌کند.
IGN Sweden 80 Attack of the Fanboy 80 RPG Site 80 World of Final Fantasy کار بزرگی را به سرانجام نمی‌رساند و این مشکلی ندارد. این یک بازی برای طرفداران است که مطمئنم قدر آنرا خواهند دانست.
Eurogamer Italy 80 Push Square 80 Areajugones 78 CGMagazine 75 Stevivor 75 Polygon 70 Trusted Reviews 60 Game Revolution 60 حداقل امیدوار بودم که World of Final Fantasy بهترین خصوصیت‌های خویشاوندان خود را بازگرداند: گشت‌و‌گذار جهان باز ، شخصیت‌های جالب و داستان‌های حماسی. این عنوان فاقد تک‌تک این عناصر است و این به بازی ضربه وارد کرده است.
GamingTrend 60 GamesRadar+ 60 ساعات اولیه عنوان World of Final Fantasy برای طرفداران و تازه‌واردان امیدوارانه است اما هر چه بیشتر بر روی آن وقت بگذارید ، فقدان عمق در آن بیشتر نمایان می‌شود.
God is a Geek 55
World of Final Fantasy سعی می‌کند که حس نوستالژی را به مخاطبش بدهد اما از بازگرداندن جادوی عناوین قبلی این سری عاجز است.







4 آبان 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن