تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت وگوی محمود عباس و اردوغان درباره فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گفت وگوی محمود عباس و اردوغان درباره فلسطین
محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین دوشنبه شب در آنکارا با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درباه مساله فلسطین و همکاریهای بین دو طرف و فرایند عادی سازی روابط آنکارا – تل آویو گفت و گو کرد.
به گزارش نامه نیوز، این اولین سفر عباس به انکارا بعد از کودتای نافرجام ترکیه است و وی پیش از ظهر امروز بعد از ادای احترام به آتاترک بنیانگذار جمهوری لائیک ترکیه، با حضور در مجلس ملی ترکیه از آثار بمباران مجلس توسط جنگنده های در کنترل کودتاگران بازدید کرد.

عباس با بنیالی یلدریم نخست وزیر ترکیه دیدار داشت که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید. رئیس دولت خودگردان فلسطین سپس به نهاد ریاست جمهوری ترکیه رفت و با اردوغان دیدار کرد.
دو طرف در خصوص این دیدار ها توضیح رسمی ندادند ولی نهاد نخست وزیری و ریاست جمهوری تصاویری از این دیدارها را منتشر کردند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع نخست وزیری ترکیه گزارش داده است، دو طرف در این دیدار علاوه بر موضوعات دو جانبه، تحولات مهم منطقه ای را بحث و بررسی کردند.

یلدریم در این دیدار از حمایت و پشتیبانی مسئولان و مردم فلسطین از دولت قانونی در آنکارا در قبال گروه تروریستی فتو (فتح الله گولن) تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی گفت: ترکیه در چهارم جولای و هفتم سپتامبر در مجموع 13 هزار تن کمک انسانی به غزه رسانده است.

او تاکید کرده است که کمک های ترکیه برای بهبود شرایط زیست در فلسطین و توسعه انسانی مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

روابط دیپلماتیک ترکیه با رژیم صهیونیستی بعد از یک دوره شش ساله با انعقاد یک پروتکل همکاری بین دو طرف در خرداد ماه گذشته و اجرایی شدن این موافقتنامه در شهریور ماه، عادی شده و ترکیه همزمان با اجرایی شدن این موافقتنامه کمک های خود را تحت کنترل رژیم صهیونیستی به مردم غزه ارسال کرده است.

آنکارا که از راه حل تشکیل دو دولت مستقل در سرزمین های اشغالی حمایت می کند، مدعی است روابط این کشور با رژیم صهیونستی این فرصت را به دولت می دهد تا کمک های بیشتری را به فلسطینیان داشته باشد.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
نتانیاهو: شخصا در حفاری‌های زیر مسجدالاقصی مشارکت می‌کنم
حمله توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال غزه
دیدار امیر قطر و اردوغان
ایران به پشتیبانی از مبارزان فلسطینی ادامه می‌دهد



۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن