تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817117752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

 
*************
بازی Alto’s Adventure؛ سفری شگفت انگیز با آلتو و دوستان اسنوبورد سوارش!
 
Alto’s Adventure – ماجراجویی آلتور بازی خارق العاده و کم نظیر در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازیسازی Noodlecake Studios است. Alto و دوستانش سوار بر اسنوبورد به سفری شگفت انگیز می‌روند، سفر در سرزمین مادری که هرگز پایانی نخواهد داشت و می بایست همه جوره مراقب باشید تا بهترین رکورد را به نام خود بزنید! این بازی خارق العاده که مورد نقد بسیاری از نشریات و منتقدان سراسر جهان قرار گرفته ؛ ابتدا با قیمت3 دلار برای IOS عرضه شده بود و هم اکنون نسخه اندرویدی ان به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است! شاید با خود بگویید چرا رایگان؟! سازندگان بازی می گویند که دلیل عرضه‌ ی رایگان بازی، جلوگیری از دانلود غیرقانونی آن است!
 
مطمئنا سازندگان Alto’s Adventure به بازی معروف Monument Valley نگاه کرده و تصمیم گرفته اند بازیشان را روی اندروید رایگان عرضه کنند! بهتر است بدانید که از تمام کسانی که Monument Valley را روی اندروید بازی کرده بودند، تنها پنج درصد بازی را به صورت قانونی خریداری کرده بودند! با این حال، نسخه‌ی اندرویدی بازی هیچ فرقی با نسخه‌ی iOS نخواهد داشت ؛ یعنی با اینکه بازی رایگان است، تجربه ی بازی کاملا یکسان خواهد بود! البته استودیوی بازیسازی Snowman، سازنده‌ی بازی Alto’s Adventure، گفته که اگر افراد از بازی خوششان آمد، می توانند در داخل آن آیتم هایی را خریداری کنند تا از سازندگان بازی پشتیبانی کرده باشند! 

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 
برخی از ویژگی های بازی خارق العاده Alto’s Adventure:
 
طراحی منحصر به فرد بر اساس قوانین فیزیک6 اسنوبورد مختلف و متنوع برای باز کردن!رعد و برق، کولاک، مه، رنگین کمان و … خارق العادهشامل بیش از 180 هدف فوق العاده و بی نظیرموسیقی شگفت اور ؛ بازی با هدفون برای القای هیجانروشنایی داینامیک فوق العاده باگرافیک خیره کننده

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (4)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (4)

 






 
بازی Stickman Ice Hockey؛ استیکمن این بار در زمین هاکی!
 
Stickman Ice Hockey  یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز و معتاد کننده می باشد که توسط شرکت Djinnworks GmbH  منتشر شده است. استیکمن که در نسخه های قبلی این بازی به شکل یک ورزشکار فوتبالیست، بسکتبالیست، تنیسور ، موتوسواری ، دوچرخه و ... در امده بود، این بار به شکل یک هاکی باز در امده و ماجراجویی تازه ای را اغاز کرده است.در این بازی باید هدایت بازیکنان تیم هاکی خود را در دست بگیرید و ان را متحد کنید و امتیاز کسب کنید تا برنده تورنمنت های مختلف شوید.در این بازی شما می توانید انواع تونمنت ها از جمله جهانی لیگ و ... را برگزار کنید و با تیم های مختلف به رقابت بپردازید.
 
تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و امتیازات فراوانی را به دست آورده و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . دقت داشته باشید که این بازی از انواع کنترل کننده های مختلف نیز پشتیبانی می نماید که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . بازی به شما اجازه حذف قوانینی مانند آفساید برای لذت بردن بیشتر را می دهد. هم چنین می توانید کنترل کامل بازیکنان خود را به صورت دستی در دست بگیرید یا اینکه از حالت کنترل خودکار استفاده کرده و فقط زمان بندی پاس ها را به عهده داشته باشید و از رقابت با حریفان لذت ببرید.
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 
برخی از ویژگی های بازی Stickman Ice Hockey:

 
وجود 46 تیم در بازی وجود 4 سطح دشواری در بازی گیم پلی روان و بخش آموزش سریع لیگ های مختلف و انواع جام ها ازجمله جام جهانیبازی های تک نفره با سطوح مختلف دشواریامکان حذف قوانین دست و پاگیر بازیانیمیشن جذاب و خیره کننده بازی رقابت های آنلاین برای کسب رتبه های جهانی کنترل های لمسی بسیار عالی و گیم پلی فوق العاده روان و جذابگرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صدا گذاری های عالی وجود فصل های مختلف در بازی نظیر Long Season, World Cup, Djinnworks Cup و … ) 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (4)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (4)

 

 
برنامه Lifesum؛ به فکر سلامتی خودتان باشید!
 
با استفاده و نصب نرم افزار Lifesum Gold – The Health Movement می توانید به راحتی عادت های کوچک ، پایدار و مطمئن ایجاد کنید و شیوه زندگی خود را تغییر داده و سلامت زندگی کنید. این برنامه نام یکی از جدیدترین ابزارهای مناسب برای تناسب اندام  شناخته شده که بدون شک عاشق رابط کاربری تمیز و زیبای آن خواهید شد. این برنامه به شما کمک می کند تا سلامت بمانید. به عنوان مثال نرم افزار به شما یادآوری می کند که در طول روز چه مقدار نوشیدنی باید مصرف کنید. رژیم غذایی مناسب را انتخاب کرده و به راحتی به تناسب اندام برسید. شما می توانید اطلاعات موجود را با دوستان خودتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. آب و غذاها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
    
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار:
 
بهترین برنامه سلامت و تندرستی برای اندروید در گوگل پلیرابط کاربری خیره کننده و بسیار تمیز برنامهانتخاب رژیم های غذایی متعدددرست کردن تغذیهیادآوری نوشیدن غذا و آب
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
    
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (4)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (4)

 
 
برنامه BOO! - Video Messenger with Magical Effects؛ رقیبی برای MSQRD!


برنامه BOO! - Video Messenger with Magical Effects نام اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده ای است که روی چهره کاربر تصاویر زنده و جالبی میزاره که شگفت زده خواهید شد. کافیه که برنامه رو نصب کنید و افکت مورد علاقتون رو دانلود کنید و از خودتون فیلم یا عکس بگیرید. این برنامه با شناسایی چهره شما افکت هارو دقیقاً با چهره شما مچ خواهد کرد. اگر قبلا از MSQRD و egg action استفاده کردید پیشنهاد میکنیم این برنامه رو از دست ندهید.

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 

ویژگی های برنامه BOO! - Video Messenger with Magical Effects:
 
بیش از 50 نوع افکتدارای افکت صوتیقابلیت ضبط فیلم و عکس ذخیره مستقیم در گالریاشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی


 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
    
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (4)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (4)

 
 
بازی Stickman Ice Hockey؛ وقتش رسیده از پریسما دل بکنید!






Plants vs. Zombies Heroes سری جدید بازی فوق العاده زیبا، محبوب و نام آشنای زامبی ها و گیاهان از استودیوی بازیسازی EA یا همان ELECTRONIC ARTS  است. در این بازی می بایست قهرمانان خود را جمع آوری کنید و تیمی از گیاهان را بسازید و با قدرت های باور نکردنی آن ها به نبرد با زامبی های ظالم بروید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! انواع کارکترهای مختلف برای خریداری و جمع اوری توسط شما وجود دارند که رفته رفته ان ها را باز می کنید. اگر از علاقه مندان به سری بازی های Plants vs. Zombies هستید تحت هیچ شرایطی نسخه جدید بازی زامبی ها و گیاهان تحت عنوان Plants vs. Zombies Heroes را از دست ندهید چرا که مجذوب طراحی، گیم پلی و صداگذاری فوق العاده ان خواهید شد. بازی همانند نسخه های پیشین عالی و بی نظیر طراحی شده است و ان را به همه شما دوستداران بازی های خاص معرفی می کنیم .

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
    
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 
برخی از ویژگی های بازی Plants vs. Zombies Heroes:

بیش از 20 قهرمان مختلف برای جمع آوریاختصاص خدمه برای هر قهرمان در بازیانواع سلاح های مختلف برای هر قهرمانامکان بازی به صورت انلاین با دوستانگرافیک اچ دی خیره کننده با صداگذاری عالی
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
    
معرفی اپلیکیشن و بازی (15)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (15)
 
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (4)
   
معرفی اپلیکیشن و بازی (4)





















لینک

لینک

لینک

لینک

لینک


۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن