تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانات رهبرانقلاب در درس خارج فقه نقشه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و فتنه خنثی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
بیانات رهبرانقلاب در درس خارج فقه نقشه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و فتنه خنثی کرد

کرج-ایرنا-نماینده ولی فقیه درالبرزو امام جمعه کرج با اشاره با فرمایشات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه، گفت: رهبر معظم انقلاب با این فرمایشات از ایجاد فتنه جدید در کشور و تلاش دشمن برای ایجاد شکاف و چند دستگی در کشور جلوگیری کردند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با بیان اینکه نباید به دشمن چنین فرصتی داده شود، گفت: یکی از عرصه هایی که برای برهم زدن انسجام داخل مدنظر دشمن قرار گرفته، انتخابات است.
وی افزود: بصیرت افراد در موضع گیری و اعلام نظر باید مشخص باشد و نباید کار به جایی برسد که خود ایشان وارد عمل شده و هزینه نمایند که این کار به معنی رفوزگی عده ای در کشور است.
خطیب جمعه کرج خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بیانات خود نقشه دشمنان را خراب کردند.
امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن با تضعیف جایگاه رهبری به دنبال جنگ روانی است، گفت: بصیرت لازم باید در این زمینه حفظ و جنگ روانی دشمنان باید خنثی شود.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه خاص همه مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی به رعایت کامل امر به معروف و نهی از منکر، گفت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر توصیه ائمه اطهار در هدایت مردم به درستکاری، دوری از گناهان و ایجاد جامعه سالم است.
وی هدف و حرکت امام حسین (ع) به کربلا را برای اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: نهی از منکر نباید تنها به مقابله با بدحجابی و مسایل فقهی جزئی خلاصه شود، بلکه این مهم باید برای جلوگیری از اسراف و مصرف گرایی بی رویه به ویژه در خصوص منابع حیاتی از جمله آب که اکنون با بحران آن مواجه هستیم، مورد تاکید قرار گیرد.
وی گفت: این تصور که چون پول داریم هر چه می خواهیم آب، گاز، برق مصرف کنیم تصوری غلط است و جز منکرات و انجام فعل آن حرام تلقی می شود.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش پرداخت حقوق نجومی، کم کاری و استفاده از بیت المال و بی احترامی به ارباب رجوع در ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیانات رهبرانقلاب در درس خارج فقه نقشه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و فتنه خنثی کرد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

بیانات رهبرانقلاب در درس خارج فقه نقشه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و فتنه خنثی کرد






یکشنبه ، ۲آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن