تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع متبرکه شاخص سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: راه‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع متبرکه شاخص سمنان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان از راه‌اندازی سامانه بلوتوث در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص سمنان خبر داد.

 بهنام مطلبی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: نسبت به انجام مصاحبه مطبوعاتی پیرامون اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه و معرفی موقوفات مرتبط استان سمنان اقدام شده است.

وی بیان کرد: فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی مناسب با نصب بنر، پوستر و جملاتی از بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قیام عاشورا در سطح شهرستان‌ها نیز انجام شده است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان تصریح کرد: ارسال پیامک به جامعه هدف درخصوص اعلام تقویم زمانی مراسم عزاداری در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین پیامک‌های مناسبتی و مذهبی متناسب با سوگواره بصیرت عاشورایی انجام گرفته است.

مطلبی افزود: راه‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص و ارسال احادیث مرتبط برای زائرین و عزاداران عاشورایی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد:‌ اطلاع‌رسانی برنامه‌های بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در ایام محرم به صورت بنر، در ورودی‌های اصلی بقعه انجام شده است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان گفت:‌ در خصوص معرفی موقوفات به‌ویژه موقوفات مرتبط با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، آثار و برکات وقف، در قالب سخنرانی، توزیع هدفمند بروشور، کتابچه، پوستر و.... بین زائران و عزاداران عاشورایی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه اقدام شده است.

مطلبی افزود: همه شهرستان‌ها باید نسبت به تهیه گزارش مصور و مستند از برنامه‌ها و حضور مردم در تمامی بقاع متبرکه اقدام کنند.

وی تصریح کرد:‌ در ایستگاه‌های همه واقف باشیم، بسته‌هایی اطلاع‌رسانی از عملکرد اوقاف، آثار و برکات وقف، آمار و اطلاعات قابل نشر موقوفات، معرفی موقوفات خصوصاً موقوفات مرتبط با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ارائه جزوه، بروشور و کتابچه با موضوع وقف نامه‌های امام حسین (ع) و دیگر ائمه معصومین (ع) و... در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان گفت: نسبت به نصب بنر، پلاکارد، توزیع بروشور و... در خصوص رعایت حجاب، چادر حجاب برتر، امر به معروف و نهی از منکر و... در بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه اقدام شده است.

مطلبی بیان کرد: فضاسازی و سیاه‌پوش کردن کلیه بقاع و اماکن متبرکه، موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی، ادارات و دفاتر نمایندگی به مناسبت آغاز ماه محرم اقدام شده است.




تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن