تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگواره بصیرت عاشورایی روزنه‌های نفوذ دشمن را می‌بندد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سوگواره بصیرت عاشورایی روزنه‌های نفوذ دشمن را می‌بندد
استاد حوزه علمیه گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی روزنه‌های نفوذ دشمن را در عزاداری‌های حسینی می‌بندد.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: تمام مسلمانان در ایام شهادت امام حسین(ع) به نوعی عواطف و ارادت خود را به خاندان پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیرالمؤمنین، حضرت علی(ع) منعکس می‌کنند و عشق به فرزندان ایشان را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به حضور عده زیادی از مداحان اهل سنت در اجلاسیه پیرغلامان امام حسین (ع) که با احساسات عجیبی مراسم را اجرا کردند، افزود: این‌ها نشان دادند که برادران اهل سنت هم ارادت ویژه‌ای به امام حسین(ع) و خانواده و یاران آن حضرت به‌ویژه قمر منیر بنی‌هاشم، حضرت عباس(ع) دارند.

ادیب‌یزدی بیان کرد: بدیهی است وهابیت که از عاطفه بویی نبرده و جز خشونت، شمشیر و خون، هتاکی، آدم‌کشی و کودک‌کشی کار دیگری از دستش برنمی‌آید، برابر دریای عواطف مسلمین نسبت به عاشورا واکنش نشان دهد و موضع‌گیری‌های منفی کند.

این کارشناس مذهبی کشورمان با تأکید بر اینکه وهابیت به‌طور مستمر مشغول سم‌پاشی درباره ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) به‌ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) است، افزود: وهابیت از هر فرصت ماهواره‌ای، رسانه‌ای، نوشتاری و گفتاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کند.

ادیب‌یزدی اظهار کرد: باید وهابیت را بشناسیم و موضع‌گیری‌های خلاف وجدان و خلاف شرع این بی‌خبران را دریابیم که اگر خواستند در مجامع مذهبی و عزاداری ما نفوذ کنند، جلوی آن را بگیریم و برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: باید در نوحه‌خوانی‌ها، عزاداری‌ها و سخنرانی‌ها از ارزش‌ها صیانت و محافظت کنیم تا روزنه نفوذ این تفکر ایجاد نشود.




تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن