تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبرداري 14 ميليون تومانی زن جوان به بهانه اعطای زمین دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: كلاهبرداري 14 ميليون تومانی زن جوان به بهانه اعطای زمین دولتی
فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان از دستگيري زن جواني خبر داد كه مبلغ 14 ميليون تومان را از يك مدير بنگاه املاكي كلاهبرداري كرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سرهنگ "محمدرضا ايران نژاد" اظهار کرد: در پي شكايت مدير يك بنگاه معاملاتي املاكي مبني بر اين كه زن جواني با ارائه تعداد اوراق برگ واگذاري زمين، چندين صورتجلسه و اسناد مربوط به شهرداري، وي را فريب داده و مبلغ 140 ميليون ریال از وي كلاهبرداري است، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي سيرجان قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اظهارات شاكي و انجام تحقيقات فراوان سرانجام اين زن جوان شناسايي، دستگير و  تعدادي برگ واگذاري جعلي از مخفيگاه وي كشف شد.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: در بازجويي هاي پليس مشخص شد اين زن كلاهبردار با تهيه اوراق جعلي واگذاري زمين، به بهانه اينكه قادر است از ارگان هاي دولتي زمين دريافت كند، اقدام به فريب طعمه هاي خود مي كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان ضمن اشاره به اينكه متهم پس از جمع آوري مستندات جرم ارتكابي تحويل مراجع قضايي شد، به مردم توصيه كرد: هوشيار باشند و فريب افراد كلاهبردار را نخورند و با تحقيق و بررسي كامل، خريد خود را انجام دهند و در هنگام خريد زمين و املاك از ادارات دولتي مانند شهرداري، مسكن و شهرسازي و اداره ثبت اسناد استعلام كنند و از وجود عيني ملك مورد معامله مطمئن شوند .



۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن