تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل انتخاب سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دلیل انتخاب سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش چیست؟
روز نو :
حکم سرپرستی وزارت ورزش در حالی برای نصرالله سجادی صادر شده است که دلیل این اتفاق روشن نیست . 
 
به گزارش عروز نو محمود گودرزی از وزارت ورزش استعفا کرد و به نظر می رسید بلافاصله پس از استعفای او تغییرات مد نظر دولت در وزارت ورزش انجام شود. 
 
وزیر ورزش به هر دلیلی که استعفا داده شده باشد به قسمتی از کارنامه کاری اش بازی می گردد. جایی که رییس جمهور از نتایج کار راضی نبوده و لابد با تغییرات در راس وزارتخانه یا به فکر تغییرات اساسی در عملکرد بوده و یا می خواسته پیغام این تغییرات را به افکار عمومی منتقل کند. 
 
با این همه و پس از اعلام سرپرست 3 وزارتخانه به نظر می رسد سرپرست وزارت ورزش کسی انتخاب شده که نه بردی در افکار عمومی برای ریاست جمهوری دارد و نه سیاست های وزارت ورزش را تغییر خواهد . 
 
نصرالله سجادی به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش در همه تصمیمات وزارتخانه سهیم بوده و نقشی پررنگ بوده و قاعدتا انتخاب او تغییری در چیزی ایجاد نخواهد کرد. 
 
در اصل تغییر در راس وزارت ورزش اصلا تغییری رخ نداده است و احتمالا در روزهای آتی باید منتظر تغییر اساسی در وزارت ورزش بود. چون انتخاب نصرالله سجادی نه بار روانی متفاوتی ایجاد خواهد کرد و نه در سیاست های وزارت ورزش تغییری ایجاد می کندو به نظر می رسد که این انتخاب موقتی باشد تا گزینه وزارت ورزش معرفی شود. گزینه ای که لابد باید سیاست های ورزش را تغییر دهد.


منبع: عصرایران


تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن