تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناوگروه دریایی صلح و دوستی ایران در بندر باکو پهلو گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ناوگروه دریایی صلح و دوستی ایران در بندر باکو پهلو گرفت
ناوگروه دریایی صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان پهلو گرفت.

ناوگروه دریایی صلح و دوستی ایران در بندر باکو پهلو گرفت
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناوگروه دریایی صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران که آب‌های شمالی کشورمان را به منظور انجام یک ماموریت خارج از کشور ترک کرده بود صبح چهارشنبه مورخ 28 مهر 1395 در بندر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان پهلو گرفت و مراسم استقبال از آن برگزار شد.

ناوگروه اعزامی متشکل از ناو جنگی دماوند و جوشن ساخت جمهوری اسلامی ایران و از منطقه چهارم نیروی دریایی در بندر انزلی دریای خزر به فرماندهی عبدالحسین ظفری حامل پیام صلح و دوستی می‌باشد.

در مراسم استقبال از ناوگروه دریای جمهوری اسلامی ایران جواد جهانگیرزاده سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان، سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان، مجید خدابخش استاندار اردبیل، فرمانده و تنی چند از مقامات فرماندهی نیروی دریایی این کشور، علی سیفی وابسته نظامی سفارت کشورمان و نیز جمعی از نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند.

پس از نواخته شدن سرودهای ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان حاضران از ناوهای ایرانی بازدید کردند.

ناطق باقراف معاون فرمانده نیروی دریایی جمهوری آذربایجان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد: سفر ناوگروه دریایی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان سفر صلح و دوستی است.

وی افزود: پس از استقلال ملی جمهوری آذربایجان این اولین سفر ناوگان نظامی جمهوری اسلامی ایران به کشورمان است.

این برنامه به ابتکار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای ارسال پیام و با هدف ارتقاء روابط دوستانه نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برنامه‌ریزی شده است.

دیدار با هیات فرماندهی نیروی دریایی جمهوری آذربایجان، بازدید از آموزشگاه عالی نظامی، حضور در مزار حیدرعلی‌اف رهبر فقید جمهوری آذربایجان و شهدای راه آزادی این کشور همچنین برگزاری یک مسابقه ورزشی دوستانه از جمله برنامه های سفر سه روزه هیأت ناو گروه جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان می‌باشد.




۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن