تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوفون، افسانه ای که تمام نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بوفون، افسانه ای که تمام نمی شود
جان لوییجی بوفون در بازی شب گذشته ناجی تیم یوونتوس شد و بارها با نمایش های استثنایی دروازه تیم خود را نجات داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته تیم یوونتوس میهمان تیم لیون فرانسه بود و در حالی ده نفره موفق شد بازی را با یک گل به سود خود به پایان برساند که بدون حضور جیجی بوفون در درون دروازه این اتفاق میسر نمی شد.    

 
بوفون نمایش های بی نظیر خود را با مهار پنالتی لاکازت در دقیقه 38 نیمه اول شروع کرد و در نیمه دوم هم به همین نمایش خیره کننده ادامه داد.
هفته گذشته و در دیدار برابر اودینزه هواداران بیانکونری با بنری با این شعار به ورزشگاه آمده بودند:« بوفون تو برای همیشه سوپر قهرمان ما خواهی بود».
بوفون در هفته های اخیر و به خصوص در مقابل اسپانیا اشتباه مهلکی انجام داد و همین باعث شده بود تا پیش از دیدار برابر لیون انتقاداتی نسبت به عملکرد او و اینکه دیگر دوران فوتبال او به سر امده است شنیده شود. بوفون هم پیش از این دیدار نسبت به انتقادات واکنش نشان داد و گفت که پاسخ انتقادات را در زمین مسابقه خواهد داد و دوست دارد که جشن عزاداری عده ای را که انتقاد غیرمنصفانه می کنند را خراب کند.    

    گرفتن ضربه پنالتی لاکازت در مقایسه با دو نجات دروازه ای که بوفون در مقابل ضربات سنگین و مهارنشدنی فکیر و تولیسو داشت به چشم نمی آمد و به هیچ می‌ماند.
 یوونتوس موفق شد در ادامه و پس از اینکه با اخراج لمینا 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، با گل زیبای "کوادرادو" بازی را با یک گل به سود خود به اتمام برساند تا به همراه سویا و در پایان دور سوم مسابقات گروهی گروه H مسابقات با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرد و نکته جالب اینکه هنوز در این سه بازی گلی را دریافت نکرده است.
بوفون در پایان بازی گفت که پاسخ انتقادات را داده است و اینکه در این مدت تنها یک انتقاد درست و به جا شنیده است و آن هم این بوده که از بوفون بیش از این‌ها انتظار وجود دارد.

18:04  1395/07/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن