تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805572906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم حرکت دانشگاه ها در راستای درآمدهای غیرنفتی و دانش بنیان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گردهمایی سراسری مسئولان ساهای دانشگاه آزاد عنوان شد؛
لزوم حرکت دانشگاه ها در راستای درآمدهای غیرنفتی و دانش بنیان

 گردهمایی سراسری مسئولان ساهای دانشگاه آزاد در تبریز


شناسهٔ خبر: 3800265 - چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم حرکت دانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد در راستای درآمدهای غیرنفتی و دانش بنیان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین گردهمایی سراسری مسئولان ساهای استان های دانشگاه آزاد اسلامی در حالی به مدت دو روز در واحد تبریز  در حال برگزاری است که در روز نخست این گردهمایی سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، علیرضا ایرانبخش مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه، برخی معاونان و مدیران واحد تبریز به همراه شرکت کنندگان در این گردهمایی با حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ونثار فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند. بسترسازی در دانشگاه آزاد برای فعالیت های اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ظهر چهارشنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در اولین گردهمایی سراسری مسئولان ساهای استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون پس از ۳۴ سال یکی از دانشگاه های معتبر منطقه به شمار می آید. سید جواد انگجی افزود: ۵۰ درصد بار آموزش عالی کشور برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است، دانشگاهی که از بطن انقلاب بوجود آمد، در بحبوحه جنگ ریشه دواند و در حال حاضر وارد عرصه های بین المللی می شود. و با مدیریت فعلی درمسیری قرار گرفته که خواسته کشور و منویات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: بزرگترین اقدام در دوران مدیریت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج کردن دانشگاه ها و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی است و ساماندهی آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور تحت عنوان ساها نیز یکی از اقدامات بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی است که در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و درآمدزایی برای دانشگاه صورت گرفته است. دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در پایان گفت: کشور و به تبع آن دانشگاه ها باید در راستای درآمدهای غیرنفتی و دانش بنیان فعالیت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این سمت درحال حرکت و فعالیت است تا بتواند دانشگاهی کارآفرین و درآمدزا باشد. ساها مصداق عینی اقدام و عمل است مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ساها را مصداق عینی اقتصاد مقاومتی و تجلی واقعی اقدام و عمل دانست و گفت: ساها در۳۱ اردیبهشت ۹۴ شروع به کار کرده و در این زمان اندک توانسته در قالب درآمد خالص و نیز صرفه جویی هزینه ها ۲۱۰ میلیارد ریال برای دانشگاه آزاد اسلامی سودآوری به همراه داشته باشد و چشم انداز ما برای سال ۹۶ نیز درآمد ۲۰۰ میلیارد ریالی و تولید علم، افزایش منابع غیر شهریه ای، جلوگیری از خریدهای تکراری، رضایتمندی جامع علمی کشور وکمک به ایجاد قطب های علمی از اهداف کلی ساها است. علیرضا ایرانبخش افزود: تولید علم در سطحی وسیع و به ویژه تولید علم نافع و رسیدن به مرزهای دانش و فناوری، مستلزم وجود شرایط و لوازم تحقق آن از جمله ضرورت تبدیل تولید علم به یک باور ملی، عدم عدول از اهداف تعیین شده و پرهیز از سلیقه گرایی، جلوگیری از سطحی‌نگری در تحقیقات و تناسب پژوهش­ها با نیازهای ملی و فراملی، تامین ساز و کار مناسب، امکانات به روز و کارآمد و بهره گیری از همه ظرفیت های ممکن، تربیت نیروهای متخصص، تکوین و نمو همه جانبه تمامی مولفه های پژوهش و به ویژه مدیریت منابع و مصارف است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته مدل مناسبی از شبکه سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع موجود و تحقق عدالت پژوهشی را در اقصا نقاط کشور ارایه کند و انتظار می رود ساها با یک نگاه ملی  به عنوان یکی از ظرفیت های ارزشمند نظام مورد بهره برداری پژوهشگران و صنعتگران ایران اسلامی قرار گیرد. » مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان، استادان و پژوهشگران، هویت بخشی و تربیت نیروهای متخصص توانمند و نیز افزایش رضایتمندی شغلی کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه ها، افزایش سهم  دانشگاه آزاد اسلامی در برآوردن نیازهای صنعت و جامعه، تهیه و تدوین کتاب های مرجع در حوزه آزمایشگاه ها و کارگاه ها، افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات علمی دردانشگاه آزاد اسلامی، افزایش تولید محصولات دانش بنیان با استفاده از توانمندی های ساها، مشارکت فعال در صنعت ملی و افزایش ساخت تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی را از اهداف چشم انداز ساها عنوان کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن