تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804545373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: کاپلو مربی باهوشی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: رونالدو در گفت‌و‌گو با رادیو «اونداسروی» اسپانیا ناگفته‌های جالبی از دوران بازیگری‌اش در اینتر و نیز رئال‌مادرید را عنوان کرد و نشان داد که از فابیو کاپلو، مربی پیشین خود در رئال‌مادرید دل چندان خوشی ندارد.

رونالدو با یادآوری آن روزها گفت: در رئال‌مادرید، یک هفته دو بار دیر سر تمرینات حاضر شدم. بار اول آریگو ساچی (مدیر فوتبال پیشین رئال) برایم سخنرانی و پس از آن هم مرا جریمه کرد. بار دوم پیش از آنکه شروع به صحبت کند به او گفتم: یا برایم سخنرانی کن یا جریمه‌ام کن!

مهاجم پیشین کهکشانی‌ها در ادامه با زیرسؤال بردن توانایی‌های فنی سرمربی‌ ایتالیایی‌اش در رئال‌مادرید، افزود: کاپلو؟ او خیلی باهوش نبود و جزو بهترین مربیان دنیا نیست. فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) به من گفت بیشتر در خانه بمانم و زیاد بیرون نروم. او لوئیز فیگو را به عنوان الگویی برای من معرفی کرد و من هم به او گفتم که اگر زندگی فیگو را می‌داشتم، بیشتر در خانه‌ام می‌ماندنم.

رونالدو در 99 بازی‌اش برای اینتر 59 گل به ثمر رساند اما دو مورد مصدومیت از ناحیه زانو سبب شد که او بهترین بخش از سه فصلی که در نراتزوری بود را از دست بدهد.

رونالدو اظهار داشت: در 10 سال اول دوران بازیگری‌ام من خیلی بد تمرین می‌کردم، منظورم این است که شیوه‌های تمرینی بدی به من ارائه می‌شد. بارها من مجبور شدم که مانند روبرتو کارلوش و کافو بدوم در حالی که نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. من در نتیجه تمرینات گروهی بارها مصدوم شدم و خانه‌نشینی‌‌های طولانی برایم بسیار سخت بود. بار اول مصدومیت مرا یک سال و چهار ماه و بار دو یک سال و دو ماه خانه‌نشین کرد. پیش از من سابقه نداشت که هیچ بازیکنی در اینتر آنگونه مصدوم شود و اینتری‌ها نمی‌دانستند که چطور باید مرا مداوا کنند چون تکنیک‌های فیزیوتراپی را نمی‌دانستند. با این حال من می‌‌خواستم برگردم. نمی‌خواستم فوتبال را تنها به خاطر مصدومیت کنار بگذارم. من همه تلاشم را انجام دادم تا دوباره بازی کنم.

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقاتی که در دوران بازیگری رونالدو رخ داد، بیماری او درست پیش از فینال جام جهانی 1998 بود که اجازه نداد او مانند همیشه بازی کند. او در ابتدا از ترکیب کنار گذاشته شده بود اما در نهایت در ترکیب اصلی برزیل به میدان رفت.

رونالدو درباره آن اتفاق گفت: روبرتو کارلوس مرا نجات داد. از نیمه شب گذشته بود و ما دراتاق‌مان بودیم و دراز کشیده بودیم تا بخوابیم. ناگهان دچار تشنج شدم و حدود 30 ثانیه هشیاری‌ام را از دست دادم. در ابتدا کارلوس فکر می‌کرد که من دارم او را دست می‌اندازم اما بعد متوجه جدی بودن قضیه شد.



۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن