تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812911882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت تقدیر وزیر علوم از اقدام قاطع رئیس جمهور در برخورد با حقوق‌های نامتعارف


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با صدور بیانیه‌ای صورت گرفتتقدیر وزیر علوم از اقدام قاطع رئیس جمهور در برخورد با حقوق‌های نامتعارف
خبرگزاری فارس: تقدیر وزیر علوم از اقدام قاطع رئیس جمهور در برخورد با حقوق‌های نامتعارف
وزیر علوم با صدور بیانیه‌ای ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از رئیس جمهور به دلیل برخورد با پرداخت‌های نامتعارف قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه‌ای ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از رئیس جمهور به دلیل برخورد با پرداخت‌های نامتعارف قدردانی کرد.
در متن بیانیه فرهادی آمده است: اقدام قاطع، شفافیت ساز و به دور از جنجال‌های سیاسی ریاست جمهوری را در برخورد با مسئله سازی‌های اخیر درباره فیش‌های حقوقی برخی مدیران ارج می‌نهیم و بر این باوریم که رسیدگی دقیق و کارشناسانه به این موضوع می‌تواند نقطه عطفی در روند مبارزه با فساد و رانت خواری در تاریخ جمهوری اسلامی به شمار آید و ملت بزرگوار ایران را مطمئن سازد که دولت تدبیر و امید بدون ملاحظات سیاسی و جناحی در صیانت از بیت المال لحظه‌ای درنگ و تردید به خود راه نمی‌دهد.
فرهادی در این بیانیه عنوان کرده است: این اقدام اعتمادساز ریاست جمهوری در پاسخ به ندای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را به مثابه طلیعه یک دوران جدید در ساماندهی پرداختی‌های غیر متعارف به فال نیک می‌گیریم و بر این باوریم که مردم‌سالاری دینی هرگز اجازه ظهور و بروز بداخلاقی‌های اقتصادی، سیاسی و اقتصادی را نخواهد داد.
انتهای پیام/

95/04/20 :: 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن