تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817086877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آپارات» زیر ذره‌بین رسانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: «آپارات» زیر ذره‌بین رسانه‌ها
«شکایت صداوسیما از آپارات» موضوع برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری، در روزهای اخیر بوده است. برخی از این رسانه‌ها به این انگیزه اعلام کرده‌اند که عملکرد این سایت گاه با هنجارهای جامعه منطبق نیست، اما برخی دیگر با یادآوری اینکه در سیاست‌های رسمی کشور به وضوح بر «حمایت از شبکه‌های اینترنتی داخلی» تاکید ‌شده است، تضعیف شبکه‌های داخلی را زمینه‌ساز هجوم مخاطب به شبکه‌های مجازی خارجی دانسته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : عصر ایران روز گذشته مطلبی با عنوان «شکایت صداوسیما از آپارات» را منتشر کرده و در بخشی از این مطلب نوشته است: «در حالی که در سیاست‌های رسمی کشور، از لزوم حمایت از شبکه‌های اینترنتی داخلی سخن گفته می‌شود، برخی جریان‌های داخلی درصدد ایجاد محدودیت در این زمینه به نفع شبکه‌های مجازی خارجی و کانال‌های بی‌هویت هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سازمان صداوسیما از سایت آپارات، آپارات کودک و سایت سینمای خانگی آپارات فیلیمو شکایت کرده است. این در حالی است که محتوای مورد شکایت در تمامی شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مشابه خارجی و شبکه‌های پیام‌رسان در بین کاربران دست به دست می‌شود.»

در بخش دیگری از مطلب این رسانه که در بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر شده، این پرسش به میان آمده است: «فرض کنیم صداوسیما با این تصور که انحصار صوت و تصویر را در اختیار دارد، آپارات را که یوتیوب ایران است، از فعالیت باز دارد. آیا در چنین حالی، مردم به شبکه‌های صداوسیما به عنوان گزینه جایگرین مراجعه می‌کنند، یا شبکه‌های خارجی و کانال‌های بی‌هویت و بی‌نام و نشانی که معلوم نیست چه کسانی اداره‌شان می‌کنند، برنده این دعوا خواهند شد؟»

اما امروز صبح یکی از روزنامه‌ها، مطلبی با تیتر «ترویج زیرپوستی سبک‌های غلط زندگی» منتشر کرده و با اشاره به این که کسی حواسش به سایت آپارات نیست، نوشته است: «این روزها تاک‌شوهای زیادی را می‌توان در «آپارات» دید. برنامه‌هایی که با پرداخت‌های متفاوت و گاهی نامنطبق با هنجارها و معیارهای جامعه، سعی در جذب مخاطبان دارند. از مجری‌های تشنه مطرح شدن گرفته تا جوانانی که در سودای پول و شهرت هستند؛ همه در این فضا به دنبال سوژه‌هایی هستند که می‌توان در «آپارات» بدون التزام به چارچوب‌های متعارف جامعه ایرانی از آنها حرف زد، حالا می‌خواهد «سینمای فیلمفارسی» باشد یا «پسرها و دخترهای پرفالوور اینستاگرام» یا «موسیقی‌های دست چندم و ضعیف».»

این روزنامه در ادامه به یکی از تاک‌شوهای پربازدید «آپارات» نگاهی انتقادی داشته و اعلام کرده که این برنامه‌ی اینترنتی با انتشار شش قسمت توانسته حدود 500 هزار بازدید داشته باشد. این تاک‌شو با عنوان «چیزگپ» با محوریت گفت‌وگو با دختران و پسران مشهور در اینستاگرام تولید و پخش می‌شود.




۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن