تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براوو: مسی در یک لحظه معادلات را برهم می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی چهارشنبه شب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ مهمان بارسلوناست.

کلودیو براوو پیش از بازی با بارسلونا گفت‌: همیشه رویارویی با تیم سابق برای هر بازیکنی خاص و ویژه‌ است. من هم دوران خوبی در بارسلونا داشتم و از این که قرار است به نوکمپ برگردم، احساس خوبی دارم. با همه بازیکنان بارسلونا دوست هستم ولی در طول 90 ‌دقیقه تنها به بسته نگه داشتن دروازه سیتی فکر می‌کنم.

براوو ادامه‌ داد: متوقف کردن بارسلونا کار بسیار سختی است. برای این کار باید سرعت بالای بسیاری داشته باشید. می دانیم که بازی دشواری را پیش‌رو داریم. خیلی باید مراقب باشیم تا نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. البته در این بازی فشاری روی ما نیست و این بارسلوناست که تحت فشار خواهد بود؛ آن هم به این دلیل که در خانه و در حضور هواداران خودی بازی می‌کند و هر چقدر از زمان بازی طی شود و آنها به گل نرسند، کارشان دشوارتر می شود.

دروازه‌بان سیتی ادامه‌ داد: سال‌هاست لیونل مسی توانسته در خط حمله بارسلونا گلزنی کند ولی هنوز هیچ قانونی برای متوقف کردن او وجود ندارد. مسی جادوگر است و در یک لحظه می‌تواند همه معادلات را برهم بزند. بازی برابر او خیلی دشوار است.

بارسلونا با کسب 6 امتیاز از دو دیدار در صدر جدول گروه قرار گرفته است و سیتی با کسب چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد.



۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن