تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821307505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت کلیک: اپل تصمیم گرفته است تا مسیر  ویندوز ۱۰ مایکروسافت را دنبال کند. فناوری که باعث خواهد شد تا آخرین نسخه از macOS Sierra به صورت خودکار بر روی سیستم های mac کاربران دانلود شود. با این وجود این امکان برای کابران وجود دارد تا تنظیمات مربوط به دانلود خودکار را در App Store تغییر دهند.



 
آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟

 
بلافاصله بعد از این که آیفون ها از انفجارهای صورت گرقته در گلکسی نوت ۷ سامسونگ الهام گرفتند، اپل تصمیم گرفت تا یکی از ویژگی های بحث برانگیز را از رقیب دیرینه خود یعنی مایکروسافت کپی کند. در واقع اپل سیستم دانلود خودکار macOS Sierra را در سیستم عامل خود که پیش تر OS X نامیده می شد همانند ویندوز ۱۰ مایکروسافت پیاده سازی می کند.

اگر کامپیوتر مک شما فضای کافی داشته باشد، بنابراین به صورت خودکار سیستم عامل جدید دانلود خواهد شد. با این حال این کاربر است که در نهایت باید اجازه نصب را بر روی مک صادر کند. سیستم عامل Sierra به صورت خودکار بر روی کامپیوترهای مک که دارای سیستم عامل OS X 10.11.5 یا۱۰٫۱۱٫۵٫  هستند، دانلود خواهد شد. البته همانطور که پیش تر نیز گفته شد، شما می توانید ویژگی دانلود خودکار را از طریق App Store خاموش کنید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که تیک گزینه Download newly available updates in the background را بردارید. هم چنین شما می توانید installer را حذف کنید. اگر فضای حافظه مک شما پر شده باشد، macOS Sierra installer به صورت خودکار حذف خواهد شد.


آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟



اپل زمان خاصی برای دانلود در نظر نگرفته است و این دانلودها به صورت تصادفی و در زمان های مختلفی انجام می شوند. بنابراین کاربران باید در طول هفته انتظار دانلودmacOS Sierra  را داشته باشند.

این مسئله باعث شد آپدیت macOS Sierra ، ۲ هفته پس از این که این سیستم عامل در بازار در دسترسی عموم قرار گرفت، به صورت دانلود ارائه شود. این تغییر رویه باعث خواهد شد تا سیستم عامل مک همانند iOS و tvOS شود که به صورت خودکار آپگریدهای بزرگ را بر روی دستگاه ها دانلود می کنند.

البته مایکروسافت نیز به طور مشابه با این انتقادهای پر سر و صدا مواجه شد. در واقع این انتقادها از زمانی آغاز شد که Windows 10 installer بدون رضایت کاربر بر روی سیستم عامل های ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ به صورت خودکار دانلود می شد. شرکت اپل نیز به منظور مقابله کردن با این انتقادها سند پشتیبانی خود را تغییر داد و در آن به این موضوع اشاره کرد: زمانی که شما از Hotspot استفاده می کنید، دانلودهای حجیم انجام داده نخواهد شد.

macOS Sierra به عنوان یک پیشرفت عالی و کامل برای دستگاه های دسکتاپ اپل به شمار می رود. در این سیستم عامل ویژگی های کاربردی و مفیدی از جمله Siri، Apple Pay، picture-in-picture، auto-unlocking و غیره در نظر گرفته شده است.





۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن