تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801293350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی پروژه نفوذ با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بررسی پروژه نفوذ با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات در مجلس
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پروژه نفوذ در این جلسه با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات گفت: طبق مباحث مطرح شده آمریکا محور پروژه نفوذ است که علی رغم تمامی برنامه ریزی ها کلیه تحرکات در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است و آن‌ها اشراف کامل دارند.
به گزارش نامه نیوز، سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه در این جلسه بحث پروژه نفوذ با حضور کارشناسان وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت گفت :‌ در این جلسه رویکردهای نوین پروژه نفوذ استراتژی و تاکتیک های آن مورد بحث قرار گرفت و این موضوع بیان شد که هدف نفوذ نوین تغییر در باور ها و تغییر در نظام محاسباتی تصمیم گیران است. به گفته وی، طبق مباحث مطرح شده در این جلسه پروژه نفوذ دارای پوشش های مختلف و متفاوتی در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی هنری، علمی آموزشی ، اجتماعی، شبکه های اجتماعی، توریستی و گردشگری ، بهداشتی و درمانی و محیط زیست دنبال می‌شود و آمریکا محور پروژه نفوذ و سرکرده آن است ولی برخی کشورهای دیگر مثل انگلیس نیز بیکار نیستند. نقوی حسینی ادامه داد: هم‌چنین در این جلسه تاکید شد که علی رغم همه برنامه‌ریزی ها و طراحی های پروژه نفوذ دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور کاملا بر این پروژه مسلط هستند و کلیه تحرکات و کیس ها در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی قرار دارند و اشراف کامل بر کلیه طراحی ها و برنامه ریزی های پروژه نفوذ دارند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین گفت که در این جلسه ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای گزارشی از روند تهیه گزارش شش ماهه اجرای برجام و محتوا و چارچوب آن ارائه کرد و تاکید نمود که رویکرد در تهیه گزارش محور قرار دادن منافع ملی کشور ، عهد شکنی ها و بدعهدی های طرف مقابل به خصوص آمریکایی ها و آخرین وضعیت اجرا در میدان عمل بوده است. در همین راستا کمیسیون امنیت تصویب کرد که جلسه فوق العاده‌ای در صبح روز سه‌شنبه پیش از آغاز جلسه علنی برگزار کرده و متن گزارش در این جلسه قرائت شود. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین گفت که در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون در پاسخ به اظهارات امروز جان کری گفت:‌ این اظهارات اعتراف آمریکا به عهد شکنی و بدعهدی آمریکا است . آمریکا مکلف است تعهدات خود را انجام دهد و نمی‌تواند به بهانه مسائل منطقه در برجام عهد شکنی کند. بروجردی هم‌چنین از کمیته هسته‌ای برای تلاش مضاعف در تهیه گزارش اجرای برجام تشکر کرد.

منبع: ایسنا


۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن