تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید نجاریان: مگر نتایج فوتسال بد بوده است که می‌خواهند برای آن نسخه جدید بپیچند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سعید نجاریان: مگر نتایج فوتسال بد بوده است که می‌خواهند برای آن نسخه جدید بپیچند
عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال: وقتی نتایج قابل قبولی را در مسابقات بین المللی کسب کرده‌ایم تغییر در بدنه فوتسال کار اشتباهی است.


سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، در خصوص ورود افراد غیر فوتسالی به این ورزش گفت: فوتسال کشورمان توانست نتایج بسیار خوبی را در مسابقات جام جهانی و آسیایی کسب کند و سوال من اینجاست مگر نتایج فوتسال بد بوده است که می‌خواهند برای آن نسخه جدید بپیچند.


نتیجه‌ای که فوتسال بدست آورد یک اتفاق تاریخی بود که بدنه فوتسال این نتیجه را مدیون تک‌تک باشگاه‌ها و برنامه‌ریزی مسابقات لیگ است، خصوصا امسال که توانستیم  هم قهرمانی آسیا کسب کنیم و هم مقام سومی جهان را که این موضوع نشان دهنده این است که تغییر تحول در بدنه فوتسال کاری بیهوده است، اگر نتایج و عملکرد تیم فوتسال در مسابقات بین المللی خوب نبود آن موقع تغییرات منطقی بود.


وی در همین خصوص ادامه داد: زمانی هم که افتخاری وارد فوتسال شد، وی سابقه حضور در فوتبال را در کارنامه خود داشت و فکر میکنم فوتبالی بودن و فوتسالی بودن زیاد باهم فرقی نمی‌کند، این افراد می‌توانند به فوتبال و فوتسال کمک کنند و باعث پیشرفت آن بشوند.


عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال در خصوص عدم تمایل کفاشیان به کار در کمیته فوتسال بیان داشت: من فکر نمیکنم اینطور باشد به هر حال وی در فوتسال آسیا سمت دارد و می‌تواند به فوتسال ما کمک کند، با توجه به عنوانی که فوتسال کسب کرده است تصور نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد.


نجاریان در پایان گفت: ورود افراد از خارج از بدنه فوتسال بیشتر در حد حرف است و بعید می‌دانم  آقای تاج اجازه بدهند آدم غیر فوتبالی وارد فوتسال شود و ترکیب  فوتسال را برهم بزنند، کفاشیان بهترین گزینه برای سرپرستی کمیته فوتسال  است. به هر حال خانواده فوتسال یک نتیجه فوق‌العاده را کسب کرده است و این نتیجه سال‌های سال باقی می‌ماند و دیگر تکرار نمی‌شود، در هر صورت باید شرایط و امکانات خود را در نظر بگیریم.





۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن