تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816984597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تایید قراردادهای جدید نفتی توسط نمایندگان مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تایید قراردادهای جدید نفتی توسط نمایندگان مجلس
امضای نخستین قرارداد نفتی با استفاده از الگوی جدید از آن جهت مورد توجه اعضا کمیسیون انرژی قرار گرفت که از ظرفیت های داخلی برای توسعه استفاده شد.
آفتاب‌‌نیوز : پس از امضای نخستین قرارداد نفتی با استفاده از الگوی جدید، نمایندگان مجلس که به طور عمده عضو کمیسیون تخصصی انرژی نیز هستند بر محورهای مانند استفاده از توان و ظرفیت داخلی برای اجرای الگوی جدید قراردادها در صنعت نفت تاکید کردند. موضوعی که نمایندگان، امضای نخستین قرارداد را به دلیل بکارگیری شرکت داخلی در چارچوب آن ارزیابی کردند.

به گزارش خبرآنلاین ، حسن بهرام نیا، عضو کمیسیون انرژی در این باره گفت: نخستین قراردادی که در چارچوب الگوی جدید از سوی وزارت نفت با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) امضا شد در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و از خواسته های مردم و نمایندگان است.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه وزارت نفت با امضای نخستین قرارداد با مجموعه ای داخلی گامی مثبت برای اعتمادسازی برداشت، افزود: باید از ظرفیت، تجارب و فناوری داخلی که در عرصه جهانی جایگاه خوبی دارند، استفاده کرد.

بهروز نعمتی، عضو کمیسیون انرژی نیز در این زمینه گفت: وزارت نفت و دولت با هر مجموعه ای که دارای ظرفیت های مناسبی برای انجام کارهای بزرگ در کشور است، قرارداد امضا می کند.

این عضو کمیسیون انرژی افزود: استفاده از شرکت های داخلی مانع استفاده از ظرفیت شرکت های بزرگ نفتی و حضور آنها در ایران نیست.

جلال میرزایی، عضو دیگر کمیسیون انرژی در واکنش به امضای نخستین قرارداد نفتی با استفاده از الگوی جدید به موضوع افزایش ضریب بازیافت نفت از مخازن اشاره کرد و گفت: افزایش بازیافت در میدان‎های نفتی به دلیل اهمیت زیاد برای کشور، یکی از اهداف الگوی جدید قراردادهای نفتی است.

وی افزود: یکی از اهداف پیش بینی شده برای الگوی جدید قراردادهای نفتی، افزایش ضریب بازیافت از مخازن است.

به گزارش شانا نخستین قرارداد جدید نفتی با محوریت توسعه میدان مشترک یاران امروز (سه شنبه، ١٣ مهر ماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و غلامحسین نوذری، رئیس هیئت مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر و محمد مخبر، رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره) میان غلامرضا منوچهری، معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و ناجی سعدونی، مدیر عامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا امضا شد.

شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا (ستاد اجرایی فرمان امام (ره)) یکی از هشت شرکت ایرانی است که در فرایند تعیین صلاحیت شرکت‌های مستعد برای فعالیت اکتشاف و تولید (E&P) از سوی وزارت نفت صاحب صلاحیت تشخیص داده شده است. افزون بر توسعه میدان مشترک یاران، اجرای فعالیت‌های ازدیاد برداشت به منظور افزایش ضریب بازیافت نفت در مخازن آسماری و بنگستان میدان کوپال و مخزن بنگستان میدان مارون نیز در قالب ٢ قرارداد دیگر به شرکت نفت و گاز پرشیا واگذار شد.

شرکت ملی نفت ایران پیش از این اعلام کرده بود، شرکت‌های ایرانی مستعد برای فعالیت در قالب اکتشاف و تولید می توانند راهبری میدان‌های کوچک و متوسط را به عهده گیرند و در صورت نیاز از همکاری شرکت‌های خارجی در این زمینه استفاده کنند.

میدان مشترک یاران که توسعه آن در ٢ بخش یاران شمالی و یاران جنوبی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار دارد، از میدان‌های مشترک منطقه غرب کارون است که فعالیت‌های توسعه ای بخش شمالی آن در قالب قرارداد بیع متقابل از سوی شرکت نفت و گاز پرشیا در دست اجراست و طرح تولید روزانه ٣٠ هزار بشکه از آن در آستانه بهره برداری قرار دارد.



۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن