تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعودی هاسایت وزارت خارجه عراق را هک کردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سعودی هاسایت وزارت خارجه عراق را هک کردند
در تحولی تازه از تشدید اختلافات بین بغداد و ریاض، سعودی ها روز شنبه به سایت رسمی وزارت خارجه عراق در شبکه مجازی حمله کرده و آن را هک کردند.
به گزارش نامه نیوز، هکرهای سعودی با سیاه کردن کامل صفحه رسمی وزارت خارجه عراق و عدم امکان دسترسی به این سایت، نشان رسمی پادشاهی عربستان سعودی که شامل نخل و دو شمشیر است را جایگزین آن کرده اند.

هکرهای سعودی خطاب به عراقی ها مدعی شده اند که "اگر از هک کردن سایت های سعودی دست برندارید، در همه جا در کمین شما نشسته ایم".

این حمله اینترنتی به سایت رسمی وزارت خارجه عراق، تنها یک روز پس از حملات شدید اللحن وزارت خارجه عراق به اظهارات وزیر خارجه عربستان سعودی که مخالفت خود را با مشارکت تشکیلات بسیج مردمی "الحشد الشعبی" در عملیات موصل عنوان کرده بود، صورت گرفته است.

وزارت خارجه عراق در موضع گیری نسبت به اظهارات "عادل الجبیر" گفته بود که سخنان الجبیر فاقد هرگونه ارزش است و حتی شایسته آن نیست به آن اهتمام داده شود.

تشدید اختلافات بین بغداد و ریاض به ویژه پس از جنجال های سیاسی که "ثامر السبهان" سفیر سابق عربستان در عراق ایجاد کرد، منجر به کشیده شدن این اختلافات به سطح شبکه های مجازی شد و نوعی جنگ اینترنتی را بین هکرهای عراقی و سعودی ایجاد کرده است.

بخشی از این جنگ اینترنتی را هکرهای نزدیک به گروه های مقاومت اسلامی در عراق علیه سعودی ها مدیریت می کنند، به طوری که بارها مشاهده شده است که عراقی ها یک سایت سعودی را هک کرده و شعارها و نشانه های تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی یا گروه های مقاومت اسلامی در عراق را جایگزین صفحه اصلی کرده اند.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
تلاش برای کودتا علیه ابوبکر بغدادی در موصل ناکام ماند
چرا حضور ایران در لوزان مهم بود؟
روسیه، ترکیه و عراق را به پرهیز از تنش نظامی فراخواند



۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن