تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804534520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بومی سازی سیستمهای مخابرات نوری پرظرفیت/تست اینترنت 100مگابیتی مخابرات در تهران/ مسدود سازی ارسال پیامک انبوه از سیمکارت های شخصی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بومی سازی سیستمهای مخابرات نوری پرظرفیت/تست اینترنت 100مگابیتی مخابرات در تهران/ مسدود سازی ارسال پیامک انبوه از سیمکارت های شخصی
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که  مهم‌ترین آن ها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم که نظر شما مخاطبان را به آن جلب می کنیم.

در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.




ابرار اقتصادی:
روزنامه ابرار اقتصادی از  کلید خوردن بومی سازی سیستمهای مخابرات نوری پرظرفیت خبر داد و نوشت:

"مرکز تحقیقات مخابرات ایران بومی سازی سیستمهای انتقال نوری پرظرفیت و سیستم های دسترسی مخابرات نوری را در دستور کار قرار داد و از شرکتهای دانش بنیان برای مشارکت در پروژه دعوت کرد. 
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)  قصد دارد با مشارکت شرکتهای داخلی نسبت به بومی سازی »سیستمهای انتقال نوری POTN با قابلیت ROADM تا نرخ بیت 100G که سیستم انتقال مخابرات نوری پرظرفیت محسوب می شود، اقدام کند.
همکاری بین المللی با مراکز تحقیقاتی معتبر دنیا برای تسریع در حصول به نتایج مورد انتظار از جمله اهداف این پروژه عنوان شده است.











افکار:
روزنامه افکار ازتست اینترنت 100مگابیتی مخابرات در تهران خبر داد و نوشت:
شــرکت مخابرات اســتان تهران،اینترنت با ســرعت 100 مگابیت برثانیه مبتنی بر فنــاوری VDSL2 رادر برخی مناطق تهران، آزمایش کرد.
"محمدرضا بیدخام "سخنگوی شرکت مخابرات تهــران با  بیان اینکه ســرویس VDSL2امکان دسترســی به اینترنت 100مگابیتی را بــرای کاربران فراهم می کند، ادامــه داد: VDSL2 در اغلب مــوارد کارکردی مشــابه اینترنتADSL دارد بــا این تفــاوت که دراین ســرویس، امکان ارائه ســرعت100مگابیتــی حداکثر تــا فاصله1200 متری بر بســتر کابل مسی،قابل ارائه اســت.








ایران:
روزنامه ایران از مسدود سازی ارسال پیامک انبوه از سیمکارت های شخصی خبر داد و نوشت:
قابلیت ارسال پیامک همه سیم کارت هایی که به صورت شخصی برای سایر مشترکان پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال می کنند، مسدودمی شود. 
حسین فلاح جوشقانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) با بیان این مطلب گفت:بــا وجود راه اندازی ســامانه غیرفعال ســازی دریافــت پیامک های تبلیغاتی (ســامانه 800 ،)برخــی پیامک های تبلیغاتــی از طریق شماره های شخصی برای مشــترکان ارسال می شود که نارضایتی مــردم را به همراه داشــته اســت.


این مقام مسئول عنوان کرد: ارســال پیامک تبلیغاتی از شــماره های شــخصی از مصادیــق پیامــک انبوه اســت و طبق مصوبه شــورای عالــی فضای مجازی، ارائه کنندگان خدمــات ارتباطی باید امکان فعال ســازی یــا غیر فعال کــردن دریافت پیامک های انبــوه از این طریــق را برای کاربــران فراهم کننــد.


گفتنی است؛ براســاس مصوبه شــورای عالی فضای مجازی، خدمات پیامک انبوه، خدماتی است که پیامک هااز طریق فرســتنده مشــخص و از طریق شــبکه های ارتباطی بدون درخواســت قبلــی کاربران و پرداخت هزینه توســط آنــان دریافت می شود و جنبه تبلیغاتی و اطاع رسانی دارد.







تفاهم:
روزنامه تفاهم  برقراری رومینگ همراه اولدر 18 خط هوایی خبر داد و نوشت:
در 18 خط هوایی اپراتور همراه اول اعلام کرد که سرویس رومینگ در پرواز را با 18 ایراین فراهم کرده است. 
از این پس، مشترکان همراه اول می توانند در طول پرواز نیز ازخدمات تلفن همراه خود شامل مکالمه،پیامک و دیتا استفاده کنند. 
برای استفاده ازاین سرویس، همراه اولی ها می توانند درطول پرواز، سرویس رومینگ خود را روشنو شبکه Air On را جستجو کرده و ازخدمات مذکور با پایین ترین نرخ در ایران،بهره مند شوند. 
گفتنی است؛خدمات رومینگ حین پروازهمراه اول، در حال حاضر با 18 ایرلاین ازشرکت های ایرفول، آل نیپون، ازال، بریتیش ایرویز، سبو پسفیک ایر، مصر، امارات، اتحاد،هواپیمایی هنگ کنگ، لبیریا، هواپیمایی لیبی،عمان ایر، هواپیمایی فیلیپین، قطر ایرویز، رویال جردن، هواپیمای تایلند، تام و خطوط هوایی سنگاپور برقرار است."







جهان صنعت:
روزنامه جهان صنعت ازآپدیت کردن اپلیکیشن ها در ویندوز10 توسط فیسبوک خبر داد و نوشت:
فیس بوک با آپدیت کردن اپلیکیشن ویندوز 10 خود امکان استفاده از آن را برای تبلت ها و کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 فراهم کرد.
 در ماه آوریل گذشته، فیس بوک اپلیکیشن های اینستاگرام، فیس بوک و فیس بوک مسنجر را برای پلتفرم یونیورسال ویندوز عرضه کرد. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه می دهد با ارائه یک اپلیکیشن با توجه به دستگاه و رزولوشن صفحه نمایش کاربر، این اپلیکیشن خود را تطبیق دهد به این معنا که تنها یک اپلیکیشن می تواند روی کامپیوتر ویندوز 10 ،تبلت ویندوز 10 ،گوشی هوشمند ویندوز 10 موبایل و حتی کنسول ایکس باکس وان نیز کار کند  با آپدیت جدید این اپلیکیشن روی کامپیوترهای ویندوز 10 نیز کار کرده و کاشی های زنده مخصوص خود را دارد و به علاوه اعلانیه ها به صورت مستقیم روی هوم اسکرین شما نمایش داده می شوند. 







کسب و کار:
روزنامه کسب و کار از دریافت پول در ازای پیاده روی خببر داد و نوشت:
در صورتي كه انگيزه لازم را بــراي پياده روي يا دويدن براي كاهش وزن نداريد، پس بهتر است به سراغ اپليكيشن Bitwalking برويد، چراكه اين اپليكيشن در ازاي پيادهروي پول پرداخت مي كند.
 شايد تصور كنيد كه پول پرداخت شده توسط اين اپليكيشن واقعي نيست و ارزش خاصي ندارد، در حالي كه اين چنين نيست و با استفاده از اين اپليكيشن مي توان پولهاي مجازي دريافت شده را به راحتي به پول واقعي تبديل كرد. 
در صورت استفاده از اين اپليكيشن و قدم زدن، به ازاي هر قدم مبلغي به حساب شما اضافه مي شود كه اين مبلغ بــا واحد دلار بيت واكينــگ اســت كه با عالمت $BW نمايش داده مي شود. 
اين پول را ميتوان از طريق اين اپليكيشــن به صــورت آنلاين خرج كرد يا آن را تبديل به پول واقعي كرد.


 اين اپليكيشن فارغ از اينكه شما چه كسي بوده يا در كجا زندگي مي كنيد، به صورت برابر به همه خدمات مي دهد.براساس قوانين بيت واكينگ هر 10.000 قدم در اين سرويس يك دالر بيت واكنيگ حساب مي شود. 
 همچنين احتمالا در آينده بانكها نيز در امر تبديل پــول الكترونيكي به پول واقعي بــا بيت واكينگ همكاري كنند. 










۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن