تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817155208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمترین و بیشترین حقوق کارشناسی در ایران+نمودار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کمترین و بیشترین حقوق کارشناسی در ایران+نمودار
سوال از درآمد افراد رفتار مودبانه‌ای نیست. با این حال این یکی از بزرگ‌ترین کنجکاوی‌های ماست که بدانیم حقوقی که می‌گیریم در مقایسه با دیگران چقدر کم یا زیاد است.
آفتاب‌‌نیوز : زندگی فعلی ما نتیجه انتخاب های گذشته ماست. خیلی از ما در مقطعی از زندگی فرصت آن را داشتیم که رشته تحصیلی دیگری را بخوانیم یا شغل دیگری را انتخاب کنیم که مسیر دیگری را در زندگی پیش پای ما می گذاشت. شاید شما هم بارها در تنهایی از خود پرسیده باشید اگر آن رشته یا آن شغل را انتخاب کرده بودم الان وضع مالی من چطور بود؟ آیا در آن مقطع انتخاب درستی کردم یا باید آن شغل و تخصص دیگر را پیگیری می کردم؟


ایران تلنت با انجام تحقیقی که بیش از 36 هزار شرکت کننده با شغل ها و تخصص های مختلف در آن شرکت کردند، به نتایج و اطلاعاتی دست پیدا کرده است که می تواند تا حد زیادی به این دست سوالات ما پاسخ دهد.


در بیشتر شغل های موجود، می توان سه رده سازمانی را تصور کرد: مدیر، سرپرست و کارشناس. قاعدتا سطح درآمدی مدیر از سرپرست و سرپرست از کارشناس بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر افراد بر اساس تخصص خود میزان درآمد متفاوتی خواهند داشت. بنابراین تخصص و رده سازمانی دو عامل تأثیرگذار برای تخمین میزان درآمد یک فرد محسوب خواهند شد. بر این اساس تخمینی از متوسط درآمد ماهیانه افرادی که در یک سازمان مشغول به کار هستند در ادامه آورده شده است.


به گزارش اقتصاد آنلاین، همان‌طور که در نمودار 1 مشاهده می کنید بیشترین درآمد مربوط به مدیران عامل با متوسط درآمد ماهیانه پنج و نیم میلیون تومان و پس از آن به ترتیب مدیران داروساز، نفت و گاز، مدیران مالی و حسابداری است. کمترین درآمد نیز در این سطح، برای مدیران روابط عمومی و مدیران اداری و مدیران دفتر است.



کمترین و بیشترین حقوق کارشناسی در ایران+نمودار





در رده سرپرستان (نمودار 2) بیشترین در آمدها مربوط به مهندسان ارشد نفت و گاز است. مقایسه نمودار 1 و 2 نشان می‌دهد که متوسط درآمد ماهیانه یک مهندس ارشد نفت و گاز از درآمد یک مدیر روابط عمومی و یا مدیر هنری بیشتر است. کمترین در آمد در این سطح نیز برای سرپرستان اداری است.



کمترین و بیشترین حقوق کارشناسی در ایران+نمودار



در مقایسه بین رده های سازمانی، در کنار مدیران و سرپرستان یک سازمان، این کارشناسان هستند که بدنه اصلی سازمان را شکل می دهند. در میان کارشناسان بیشترین درآمد برای کارشناسان داروسازی است. پس از آن کارشناسان دانشگاهی و مجددا بخش نفت و گاز بیشترین درآمد را دارند. در رده کم درآمدترین ها، پس از کارشناسان اداری و دفتری، معلمان و خبرنگاران کمترین درآمد را دارند.



کمترین و بیشترین حقوق کارشناسی در ایران+نمودار



بنابراین در مجموع به نظر می رسد ورود به عرصه هایی چون نفت و گاز و همچنین داروسازی می تواند درآمد بیشتری برای افراد داشته باشد. کم درآمدترین شغل نیز در حیطه امور اداری و دفتری است که در هر سه رده کمترین درآمد را از آن خود کرده است.




۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن