تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798430891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت آموزش و پرورش:فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان رودبار ساختگی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزارت آموزش و پرورش:فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان رودبار ساختگی است
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فیلم و مصاحبه تنبیه بدنی و اخراج دانش آموزان شهرستان رودبار جنوب، منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کذب محض و مغرضانه است.
به گزارش نامه نیوز، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: «این گفتگو به سفارش عده ای و در راستای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دادن وعده های عجیب به دانش آموزان توسط فردی که با مدیر مدرسه اغراض شخصی داشته، تهیه و منتشر شده است که نحوه صحبت کردن و حرکات دانش آموزان در برابر دوربین _ که بازیگران حرفه ای نیستند و نمی توانند جلوی خنده خود را بگیرند_ موید ساختگی بودن آن است و شورای اسلامی روستا و والدین دانش آموزان نیز ساختگی بودن آن را تایید کرده و بابت انتشار تصاویر فرزندانشان در این گفتگو به شدت معترض هستند.
بدیهی است آموزش و پرورش استان کرمان با هر گونه تخلف احتمالی و تنبیه بدنی دانش آموزان تحت هر شرایط و به هر بهانه ای که باشد به شدت برخورد قانونی خواهد کرد، اما به منظور روشن شدن ابعاد و اغراض تهیه کنندگان و منتشر کنندگان این فیلم و گفتگوی ساختگی و جلوگیری از تضییع حق این دانش آموزان، والدین آنها و مدیر مدرسه مذکور، مراجع ذی ربط در حال بررسی و تحقیق میدانی در خصوص انگیزه های تهیه این فیلم هستند که نتایج آن به زودی به افکار عمومی و ملت شریف ایران اطلاع رسانی خواهد شد.»  همچنین محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در این باره اظهار کرد: پرداخت نکردن پول کتاب در برخی مناطق، محدود به یک دانش آموز نیست و حدود چهار هزار دانش آموز در شهرستان رودبارجنوب در سال تحصیلی جاری پول کتاب های درسی خود را پرداخت نکرده اند. وی با اشاره به شرایط اقتصادی شهرستان های جنوب استان کرمان اظهار کرد: پرداخت هزینه های کمک به مدرسه در این مناطق به هیچ عنوان کاربرد ندارد.
محسن بیگی با تکذیب خبر تنبیه دانش آموز شهرستان رودبار به دلیل فقر مالی و ناتوانی در کمک به مدرسه یا پرداخت نکردن هزینه کتاب های درسی گفت: این موضوع از اساس اشتباه است و مدیران مدارس این مناطق ۱۰۰ میلیون تومان پول کتاب به شرکت چاپ و نشر کتاب بدهکار هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همه دانش آموزان منطقه رودبارجنوب و سایر مناطق استان کرمان کتاب های درسی خود را دریافت کرده اند افزود: هیچ دانش آموزی در بدو آغاز سال تحصیلی بدون کتاب نمانده است. وی با بیان اینکه برخی اخبار به صورت اشتباه انتشار پیدا می کند تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان با کمک خیرین در منطقه رودبارجنوب و سایر مناطق محروم اقدام به خرید کفش و لباس کرده است. محسن بیگی افزود: یکی از خیران در سال جاری ۱۳ میلیون تومان را به منظور خرید کتاب، لوازم التحریر و سایر ملزومات تحصیل دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش استان کرمان گذارده است. وی تصریح کرد: بازرسان اداره کل آموزش و پرورش استان برای بررسی صحت خبر تنبیه دانش آموز به این مدرسه مراجعه کرده اند و این خبر بر اساس اطلاعات موجود تکذیب می شود. براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش کرمان، از رسانه ها خواست در انتشار اخبار جانب انصاف را رعایت کنند و تا از صحت مطلبی مطمئن نشده اند اقدام به نشر آن نکنند و ادامه داد: انتشار اخبار غیر واقع، خیانت به افکار عمومی است و ذهن جامعه را مخدوش و برای بیگانگان خوراک مهیا می کند.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
استان البرز، مقصد سی و دومین سفر هیات دولت
ابلاغ قانون مربوط به تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی توسط رئیس جمهور
واکنش نوبخت به جابجایی‌های مرتبط با استیضاح فانی



۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن