تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817167507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین مسئله امروز دولت‌ها و ملت‌ها، امنیت است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماینده ایران در هفتمین مجمع بین المللی امنیتی - دفاعی «شیانگ شن» در چین مهمترین مسئله دولت ها و ملت ها در جهان امروز را امنیت دانست و تاکید کرد که به دلایل مختلفی بویژه با گسترش تروریسم لجام گسیخته این موضوع به یک آرزو تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار «قدیر نظامی پور» رئیس روابط بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در سخنان خود در این مجمع که از روز گذشته (سه شنبه) در شمال غرب شهر پکن فعالیت سه روزه خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امروزه جنگ و خونریزی با اشکال متفاوت در مناطق مختلف جهان در جریان است و بی تردید اینگونه اجتماعات بین نخبگان، فرماندهان و اندیشمندان نظامی و غیرنظامی کشورها می تواند تاثیر قابل توجهی بر توسعه گفتمان صلح امنیت در دنیا داشته باشد.
 


 
 

وی تصریح کرد: متاسفانه تروریسم با ابعاد دولتی و غیردولتی آن به کابوسی برای ملت ها تبدیل شده و از سوی دیگر مسابقه تسلیحاتی و توسعه سلاح های کشتار جمعی و انبوه سازی تسلیحاتی همچون چتری از تهدید و خطر بر سر جهانیان گسترده شده است.
 

نماینده کشورمان در ادامه سخنان خود به مردم سوریه، عراق و یمن اشاره کرد که ناجوانمردانه کشته می شوند و یا مورد هدف بمبارانها قرار می گیرند و در همین رابطه به شرکت کنندگان در این نشست اعلام کرد که مقابله با تروریسم بین المللی اعم از تکفیری و یا تروریسم دولتی نیازمند اراده، خرد جمعی و عزم فراگیر صادقانه است.
 

«قدیر نظامی پور» در ادامه به دخالت های قدرت های بزرگ بویژه آمریکا و متحدان منطقه ای آن به عنوان یکی از دلایل اصلی توسعه تروریسم اشاره و بر ضرورت بسته شدن راههای دخالت آنان تاکید کرد.
 

رئیس روابط بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به ابزار تهدید و تحریم در دست قدرتمندان زورگو برای تضییع حقوق ملت ها اشاره کرد که خود زمینه ساز ناامنی در جهان امروز است و اینکه این ابزار باید تحت هر شرایطی از دست آنان خارج شود.
 

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم دولتی و غیردولتی و نمونه بارزی از پیشتازی در امر مبارزه با این پدیده و افراطی گری؛ بر مبنای آموزه ها و دکترین های راهبردی الهام گرفته از دین متعالی اسلام آمادگی دارد تا در هر تلاش صادقانه بین المللی مانع گسترش تروریسم و ناامنی در هر نقطه ای از جهان باشد و ضمن احترام به حقوق ملت ها، با هرگونه هرج و مرج و ناامنی مبارزه نماید.
 

گفتنی است، در هفتمین مجمع بین المللی امنیتی - دفاعی «شیانگ شن» که از آن به عنوان «همایش امنیت و همکاری آسیا اقیانوسیه» نیز نام برده می شود، بیش از 400 نفر از مسئولان و مقام های دفاعی و نظامی از 59 کشور مختلف از جمله قاره آسیا حضور دارند که در خصوص مسایل امنیتی آسیا و اقیانوس آرام، مبارزه با تروریسم، نقش ارتش در مدیریت جهان و تحولات جهانی بحث تبادل نظر خواهند کرد.
 

شماری از کارشناسان، مسئولان امور سیاسی و مقام های شش سازمان بین المللی نیز از جمله شرکت کنندگان این نشست بین المللی هستند.
 

این نشست همه ساله به میزبانی چین برگزار می شود و روز گذشته با سخنان دریاسالار «سون جیانگوا» معاون ستاد فرماندهی مشترک کمیته مرکزی نظامی و رئیس انجمن راهبردی بین المللی این کشور فعالیت سه روزه خود را آغاز کرد.
 



۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن