تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796858512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا با داعش می‌خواهد بر شرق سوریه مسلط شود و شمال سوریه را به دست ترکیه بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دبیرکل حزب الله لبنان امشب شخصا در مراسم عاشورا و در جمع عزاداران حسینی حضور پیدا کرد و درباره آخرین تحولات منطقه سخنرانی کرد.

به «تابناک»، سید حسن نصرالله امشب شخصا در جمع عزاداران حسینی (ع) در مجمع سید الشهداء حضور پیدا کرد و درباره آخرین مسایل مربوط به تحولات منطقه سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی امشب خود از همه کسانی که در حمایت و حفاظت از مراسم شب‌های محرم و عاشورا نقش ایفا کردند اعم از ارتش و نیروهای امنیتی تشکر و قدردانی کرد.

نصرالله در ادامه به اوضاع منطقه اشاره کرد و گفت: ما طی روزهای اخیر شاهد تشدید ناامنی‏ و تنش در منطقه از جمله تنش در روابط مصر و عربستان بوده‌ایم، اما خطرناکترین تنش مربوط به روابط دو کشور روسیه و آمریکا است.

وی در ادامه به تجاوزات سعودی در یمن اشاره کرد و گفت: جنایت‌های عربستان در یمن وحشتناک است که نمونه بارز آن فاجعه صنعاء و بمباران اخیر مجلس ختم است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که چند هفته پیش فرصت توقف درگیری‌ها و آتش بس در سوریه و بازگشت به روند سیاسی به‌وجود آمد، اما آمریکا فورا توافق را بر هم زد.

وی افزود: آمریکایی‌ها توافق با روسیه درباره سوریه را بر هم زدند، زیرا دریافتند که جدا کردن جبهه النصره از بقیه گروه‌های تروریستی، اهداف آمریکا را به تعویق خواهد انداخت.

نصرالله تصریح کرد: آمریکا با استفاده از ناامنی‎های عراق و درگیری‎های این کشور، راه را برای داعش جهت ورود به سوریه باز کرد و اکنون تلاش می‌کند راه را از موصل به سوریه باز کند. تروریست‌های داعش پس از شکست در عراق، با پشتیبانی نیروهای هوایی آمریکا وارد سوریه شدند. دولت آمریکا و حامیان آن به حمایت مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی در سوریه همچنان ادامه می‌دهند و ادامه خواهند داد.

سید حسن نصرالله گفت: هدف از حملات آمریکا علیه ارتش سوریه در دیرالزور، انهدام مواضع ارتش سوریه برای ویرانی این شهر است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: آمریکا، عربستان و برخی از کشورهای منطقه مانع حل سیاسی بحران سوریه می‌شوند. اسرائیل توافق روسیه و آمریکا برای هدف قرار دادن داعش و النصره را رد کرد، زیرا اسرائیل در غیر اینصورت در برابر محور مقاومت تنها می‌ماند.

سید حسن نصرالله خطاب به عربستان، آمریکا و کشورهای غربی گفت: ما به شما می‌گوئیم که بیایید انتخابات در سوریه برگزار کنیم. پس چرا با نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت می‌کنید؟

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: آمریکا با داعش می‌خواهد بر محور شرقی سوریه مسلط شود و محور شمالی را به دست ترکیه بدهد.

سیدحسن نصرالله ادامه داد: اگر سوریه به دست عناصر تروریستی بیفتد، سرنوشت کشور به سرنوشت افغانستان دچار می‌شود.

او در ادامه سخنرانی در جمع عزاداران حسینی در بیروت تاکید کرد که سوریه محور مقاومت بوده، هست و خواهد بود.

دبیرکل حزب الله در ادامه به یمن اشاره و تاکید کرد که عربستان در تشخیص و ارزیابی عکس العمل یمنی‏‌ها در قبال تجازوات علیه کشورشان، اشتباه کرد.

سید حسن نصرالله گفت: ملت یمن در طول یک سال و نیم جنگ سعودی در سایه سکوت جامعه جهانی از خود مقاومت نشان داده است.

وی جنایت اخیر عربستان در صنعاء را شدیدا محکوم و اعلام کرد که این جنایت اهداف دشمن را که از انجام تحقیقات بین‌المللی و تشکیل کمیته حقیقت یاب خودداری می‌کند، نشان می‌دهد.

سید حسن نصرالله هچنین به مقامات سعودی هشدار داد که خون مردم یمن، آل سعود را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که کشتار صنعاء باید وسیله‌ای برای ایجاد راه حل برای پایان دادن به جنگ عربستان علیه یمن تبدیل شود.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: جهانیان می دانند که عربستان منبع تروریسم است؛ عربستانی که برای جنگ‌های منطقه سلاح خریداری کرد.

او خطاب به حکام سعودی گفت: سعودی‌ها باید به عقل خود رجوع کنند و از خونریزی در یمن دست بردارند.

دبیرکل حزب‌الله در پایان سخنرانی امشب خود به تحولات سیاسی لبنان و موضوع انتخابات ریاست جمهوری این کشور پرداخت و گفت: لبنان وارد یک روند سیاسی مثبت در خصوص انتخاب رئیس جمهور جدید شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت لبنان خط قرمز ماست، گفت: لبنانی‌ها با وجود طیف‌های مختلف موفق شدند امنیت و آرامش را در لبنان برقرار کنند.

نصرالله با بیان اینکه مواضع حزب‎الله درباره ریاست جمهوری ثابت بوده و هست، گفت: گزینه ریاست جمهوری حزب الله از ابتدا مشخص بود و آن حمایت از کاندیداتوری «میشل عون» است.

او اتهامات وارده به حزب‌الله درباره به تاخیر انداختن انتخابات ریاست جمهوری را رد و اعلام کرد که برخی‌ها تنها درصدد ایجاد فتنه بین حزب‌الله و دیگر جریان‌های ملی لبنان هستند.



۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن