تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش پیک مصرف برق گلستان در تابستان امسال - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
صادرات برق.jpg
مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: براساس پیش‌بینی‌ها، پیک مصرف برق در تابستان امسال به 1178 مگاوات می‌رسد که 87 مگاوات بیشتر از پیک مصرف سال قبل است. به گزارش ایسنا،  علی اکبر نصیری در جلسه شورای اداری آزادشهر از رشد 16 درصدی شاخص‌های کلان توزیع برق استان در 3 سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: دراین مدت تلفات انرژی از 15 درصد به حدود 13 درصد کاهش یافت. همچنین رشد 9.9 درصدی جمعیت بهره‌مند از برق در مناطق روستایی و رشد 14 درصدی احداث شبکه برق و تعداد مشترکان از شاخص‌های رشد یافته در صنعت توزیع برق استان گلستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به مصرف 1068 مگاواتی برق توسط 662 هزار مشترک شرکت توزیع برق استان در هفته گذشته گفت: این میزان مصرف 23 مگاوات کمتر از پیک مصرف سال گذشته است، اما هشدار جدی برای مدیریت مصرف نیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح "ساعت به وقت گلستان" در 28 تیر امسال و نیز در روزهای 4، 11 و 18 مرداد 95، تصریح کرد: در روز نخست اجرای این طرح که از ساعت 13 تا 15 اجرا شد، به ارزش 50 مگاوات برق صرفه‌جویی انجام شد. 

نصیری گفت: تنها راه جبران کمبود برق در تابستان امسال مدیریت مصرف است که باید از سوی همه مشترکان به ویژه در روزهای اجرای طرح ساعت به وقت گلستان رعایت شود.

وی با بیان اینکه صرفه‌جویی هر 10 هزار کیلو وات ساعت معادل صرفه‌جویی 400 لیتر سوخت، 1500 لیتر آب و یک تن کاغذ است، افزود: مشترکان می‌توانند در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، اداری، صنعت، کشاورزی با صرفه جویی در مصرف برق در تابستان امسال از برخی تخفیف های پیش بینی شده، بهره مند شوند.

نصیری، صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق را از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: همه باید تلاش کنند، فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام


سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن