تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور آلمان: اقدام تروریستی مشابه حملات پاریس و بروکسل خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر کشور آلمان: اقدام تروریستی مشابه حملات پاریس و بروکسل خنثی شد
وزارت کشور آلمان روز دوشنبه اعلام کرد، پناهجوی سوری که پس از چند روز تعقیب و گریز در این کشور بازداشت شده بود، به دنبال طرح ریزی یک اقدام تروریستی مشابه حملات پاریس و بروکسل در آلمان بوده است.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری رویترز، «توماس دی ماتزیر» وزیرکشور آلمان روز دوشنبه در بیانیه ای نوشت : بر اساس اطلاعات گردآوری شده، آنچه در شهر کمینتس تدارک دیده شده بود، مشابه حملات پاریس و بروکسل بوده است.


«جابرالبکر» که فوریه گذشته به آلمان پناهنده شده بود، مظنون 22 ساله سوری است که در روزهای گذشته تحت تعقیب پلیس بوده است.


وی روز دوشنبه درشهرلایپزیک ایالت ساکسونی آلمان بازداشت شد. پلیس بر این باور است که او با گروه تکفیری تروریستی داعش در ارتباط بوده است.


ماموران روز شنبه به خانه البکر در شهر کمینتس در همین ایالت هجوم برده و ماده منفجره کشف کرده، ولی موفق به بازداشت وی نشده بودند.


گزارش ها نشان می دهد که بیش از یک سوم اتباع آلمان که به گروه های تروریستی در سوریه و عراق پیوسته بودند، اکنون به کشور خود بازگشته اند.


درشرایطی که برخی انگشت اتهام در زمینه افزایش شمار حمله های تروریستی در آلمان را به سمت پناهجویان می گیرند، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان بارها قویا این موضوع را رد کرده است.


حمله های تروریستی سازمان یافته در نوامبر گذشته میلادی (آبان) در پاریس پایتخت فرانسه قریب به 130 کشته و تعداد زیادی زخمی برجای گذاشته بود. انفجار های مارس سال جاری (فروردین) در فرودگاه و متروی بروکسل پایتخت بلژیک هم ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.







۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن