تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803927388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ کلینتون را تهدید کرد | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در دومین مناظره نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا به موضوعاتی متنوع و بعضا جنجالی پرداخته شد ...

به گزارش تراز ،دومین مناظره "هیلاری کلینتون" و "دونالد ترامپ" بامداد دوشنبه (یکشنبه شب به وقت لوئیزیانا) برگزار شد؛ مناظره ای جنجالی که مورد توجه بسیاری از رسانه های جهان قرار گرفته استخبرگزاری رویترز در تیتر یک امروز خود نوشت: ترامپ در دومین مناظره، کلینتون را به زندان تهدید کرد.دولاند ترامپ وعده داد درصورت راهیابی به کاخ سفید طی رقابت های ریاست جمهوری، هیلاری کلینتون را به زندان بیاندازد چراکه وی در زمان تصدی پست وزارت خارجه از ایمیل های شخصی استفاده کرده است.دست ندادن ترامپ و کلینتون در ابتدای این مناظره توجه بسیاری از رسانه ها را به خود معطوف ساخته و "اقدامی بی سابقه در تاریخ سیاسی آمریکا" لقب گرفته است.
ترامپ، توافق هسته ای ایران و 1+5 را "احمقانه ترین توافق در تاریخ" خواند و از نقش کلینتون در نهایی شدن آن انتقاد کرد. وی با بیان اینکه "هرکاری که کلینتون در سیاست خارجه انجام داد غلط بوده است" گفته پول نقدی که به ایران داده شد موجب تقویت و ثروتمند شدن این کشور گشت.
بخش دیگری از مناظره به بحران سوریه اختصاص یافت و ترامپ تاکید کرد که عملکرد اوباما و کلینتون درباره سوریه را قبول ندارد. وی گفت: هرچند من اسد را دوست ندارم ولی اکنون او با روسیه و ایران درحال کشتن داعشی ها هستند و این ضعف سیاست ماست.
ترامپ در موضعی غیرمنتظره، اظهارات "مایک پنس" معاون پیشنهادی خود را رد کرد. مایک پنس هفته گذشته [میلادی] گفته بود، آمریکا باید برای حمله به اهداف دولت سوریه آماده شود تا محاصره حلب را بشکند.
اما ترامپ در مناظره دوم خود گفته، "او (پنس) و من این حرف را نزده ایم و من با آن مخالفم".
سی ان ان در این باره می نویسد: این اظهارنظر ترامپ احتمالا روابط بین وی و پنس را بیش از پیش تیره خواهد کرد که اخیرا هم تحت تاثیر افشای سخنان دونالد ترامپ درباره زنان قرار گرفته بود.
هیلاری کلینتون نیز وضعیت سوریه را "فاجعه بار" خواند. وی برنامه خود را در شرایط کنونی "ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه و فشار به روس ها برای بازگشت به میز مذاکره" اعلام کرده است.
الجزیره در خبری زیر عنوان "هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ دومین مناظره خود را برگزار کردند" به این انعکاس اظهارات نامزدهای انتخابات آمریکا می پردازد.
قسمتی از این مناظره به "افشای سخنان رکیک ترامپ درباره زنان" و همچنین "رسوایی های جنسی بیل کلینتون، همسر هیلاری" اختصاص یافت.
ترامپ درباره ویدئوی منتشر شده از سخنانش اظهار شرمندگی کرد اما مدعی شد کارهایی که در آن ویدئو گفته را انجام نداده است. وی همچنین گفت که بیل کلینتون پرونده های زیادی از آزار و اذیت جنسی زنان دارد و چهار تن از قربانیان اکنون در اتاق مناظره حضور دارند.
هیلاری کلینتون هم با بیان اینکه "ترامپ دروغ می گوید" اظهار داشته که سخنان نامزد جمهوری خواهان نشان می دهد وی حاضر است از هر ابرازی برای اثبات درستی حرف های خود استفاده کند. کلینتون درباره ویدئوی منتشر شده از ترامپ گفته "این نشان می دهد که ترامپ چگونه آدمی است".
راشاتودی نیز در انعکاس این خبر تیتر زد: ضربه دربرابر ضربه؛ کلینتون و ترامپ دومین مناظره را برگزار کردند.
قسمتی از مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا به موضوع مسلمانان و اسلام هراسی در ایالات متحده اختصاص داشت.
ترامپ در این باره مدعی شد در ماجرای بمب گذاری سن برناندینو در خانه فرد تروریست مقدار زیادی مواد منفجره بوده اما مسلمانان آن را اعلام نکردند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که آن ها چنین مواردی را گزارش می دهند.
وی گفته تروریست های رادیکال در ماجرای یازده سپتامبر و پاریس نقش داشته اند اما اوباما و کلینتون حتی حاضر به نام بردن از "تروریست های اسلامی تندرو" نیستند.
کلینتون اما از مسلمانان موفق در آمریکا از جمله "محمد علی" که چندی پیش درگذشت یاد کرده است و گفته باید هرکس با توجه به میزان تلاشی که می کند در آمریکا جایی داشته باشد اما ترامپ این آرمان را قبول ندارد.


منبع: جام نیوز

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 19 مهر 1395 - 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن