تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند ایجاد اشتغال در قزوین در ماههای آینده سرعت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون اقتصادی استانداری قزوین:
روند ایجاد اشتغال در قزوین در ماههای آینده سرعت می گیرد

حبیبی


شناسهٔ خبر: 3790863 - یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده و تحقق طرح های صنعتی و کشاورزی روند ایجاد اشتغال در استان شتاب بیشتری می گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال که شنبه شب در استانداری قزوین برگزار شداظهار داشت:با عملیاتی شدن برنامه های پیش بینی شده دردستگاههای اجرایی بسیار امیدوارهستیم تا روند اشتغالزایی در ماههای باقیمانده از سال سرعت بیشتری به خود گیرد. وی افزود:درحوزه شهرداری ها هم روند کار مطلوب است و امسال اولویت با اشتغال فرزندان شهداست تا بتوانیم در این زمینه خدمات بهتری به این بزرگواران ارائه کنیم. حبیبی بیان کرد:بادستور و تاکید جدی استاندار قزوین هیچ فرزند شهیدی تاپایان امسال نباید بیکار بماند و مدیران موظف شده اند در این بخش پیگیری مناسبی داشته باشند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: از بنیاد شهید استان درخواست می شود فهرست فرزندان شاهد بیکار و جانبازان بالای ۵۰ درصد را استخراج کرده و پیگیری لازم را برای اشتغال و تامین نیازهای دستگاهها انجام دهد. زاهدپور مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین هم گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۶۸۰ هزارمترمربع مجوز ساخت و ساز در استان صادر شد و درسه ماهه امسال هم ۳۷۸ هزار مترمربع مجوز توسط شهرداری ها صادر شده است. وی بیان کرد: تا پایان امسال قادریم در بخش ساختمانی حدود هشت هزار شغل جدید ایجاد کنیم و به روند کنونی شتاب بخشیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن