تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلتاجی: 225 سال حبس برایم صادر شده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم:‌ به گزارش الاهرام، محمد البلتاجی که در جلسه دادگاه جنایی قاهره به ریاست قاضی حسن فرید حاضر شده بود بنا به درخواست وکیل خود و موافقت هیئت منصفه دادگاه از قفس اتهام بیرون آمد و به بیان اعتراضات خود پرداخت.

وی خطاب به هیئت منصفه دادگاه گفت: حکم حبس به مدت 225 سال و حکم اعدام برایم صادر شده است و گذشته از آن از 6 ماه پیش در دادگاه حاضر شده و از دادگاه خواسته است تا ابلاغیه ای جهت اجرای تحقیقات درباره حادثه قتل دخترش و نیز شکنجه جسمی وی در داخل زندان صادر کند اما دادستانی هیچ گونه تحقیقاتی درباره این دو حادثه بعمل نیاورده است و علاوه بر آن وی در داخل زندان هدف سوء قصد عمدی قرار گرفته است.

بلتاجی در پایان گفت که متهمان به بی طرفی دادگاه اعتماد ندارند.

بر اساس این گزارش، دادستانی اتهاماتی از قبیل طراحی و رهبری تجمع مسلحانه در میدان رابعه العدویه (هشام برکات فعلی)، مسدود کردن راه، ممانعت از آزادی تردد مردم، قتل عمد شهروندان و نیروهای پلیس و اقدام به قتل را وارد کرده است.

بر اساس این گزارش دادگاه جنایی قاهره سال گذشته در پرونده «جاسوسی بزرگ»، علی البلتاجی، خیرت الشاطر جانشین اول رهبر اخوان المسلمین و احمد عبدالعاطی را به اعدام با چوبه دار محکوم کرد.

در همین رابطه محمد مرسی، محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین و سعد الکتاتنی و عصام العریان و تعدادی دیگر از رهبران اخوان المسلمین در این پرونده به حبس ابد محکوم شدند.




۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن