تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816143822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری عامل جنایت شبانه در میدان حسن زاده شهرری+ جزییات


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: جوانی که دوستش را در پارک میدان حسن زاده به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
جنایت شبانه  در ساعت 02:30 ، دوازدهم شهریور ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 131 شهرری اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل درگیری واقع در میدان حسن زاده و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی 31 ساله بنام "علیرضا . الف" بر اثر اصابت ضربه ی جسم تیز به پهلوی سمت چپ و به علت شدت جراحت وارده شده فوت نموده است . پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . شناسایی قاتل :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت موفق به شناسایی عامل جنایت شدند ؛ بنا بر اظهارات شاهدان جنایت ، مقتول طی درگیری با یکی از مجرمین سابقه دار بنام "علی . الف" که پیش از این نیز به اتهام ارتکاب قتل عمد دستگیر و روانه زندان شده و پس از گذشت چند سال تحمل دوران محکومیت و رضایت خانواده مقتول از زندان آزاد شده ، به قتل رسیده است . با شناسایی هویت کامل متهم پرونده بنام "علی . ج" ( 28 ساله ) و بررسی سوابق وی مشخص شد که او یک بار نیز در سال 1387 به اتهام قتل عمد دستگیر و روانه زندان شده و نهایتا در سال 1393 با اخذ رضایت خانواده مقتول از زندان آزاد شده است ؛ همچنین بررسی دیگر سوابق متهم نشان داد که وی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت های بعنف بویژه کیف قاپی است که اولین بار در سن 16 سالگی دستگیر و پس از آن بارها به اتهام سرقت روانه زندان شده تا نهایتا آخرین بار نیز به اتهام قتل عمد دستگیر شده است .
 دستگیری عامل جنایت شبانه در میدان حسن زاده شهرری
دستگیری متهم :
با توجه به اطلاعات دقیق بدست آمده از متهم متواری پرونده و شناسایی تصویر وی توسط شاهدان صحنه جنایت ، دستگیری "علی . ج" در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ لذا کارآگاهان این اداره با شناسایی محل سکونت متهم در شهرری – شهرک صالحین – فاز دوم به این محل مراجعه و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که "علی . ج" پس از ارتکاب جنایت از این محل متواری شده است . تحقیقات جهت دستگیری متهم در شرایطی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که متهم با توجه به سوابق متعدد دستگیری و ارتکاب جرایم مختلف ، هیچ مکان مشخصی را برای خود انتخاب نکرده و عملا بلامکان بود ؛ با این وجود اقدامات پلیسی جهت شناسایی محل های تردد وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت 01:30 روز چهارشنبه مورخه 14/07/1395 ، در شرایطی که جهت خرید موادمخدر از نوع شیشه به پارکی در منطقه مشیریه مراجعه کرده بود ، دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد ( قمه ) بهمراه آلات و ادوات مصرف شیشه کشف شد . اعترافات متهم :
متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل عمـد یکی از دوستانش ( مقتول ) بنام "علیرضا . ج" ( 31 ساله ) اعتراف کرد . متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت : "هیچ انگیزه ای برای [ ارتکاب جنایت ] نداشتم ؛ با [ مقتول ] دوست بودم و درگیری به صورت ناگهانی ایجاد شد ؛ فقط من چاقو داشتم و مابقی دوستان قصد جدا کردن ما دو نفر را داشتند ؛ فقط یک ضربه به سمت پهلوی چپ [ مقتول ] پرتاب کردم " . مقتول در توضیح شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت : " من در پارک حسن زاده شهرری بودم که مقتول بهمراه یکی از دوستانش که او را نمی شناختم ، با یک دستگاه موتورسیکلت داخل پارک آمد ؛ شروع به فحاشی کرد و ضربه ای با مشت به صورتم پرتاب کرد ؛ ابتدا تصور کردم که علی در حال شوخی کردن است اما او کاملا جدی بود ؛ در ادامه با یکدیگر درگیر شدیم ؛ من یک [ قبضه ] چاقوی 15 سانتی متری با دسته چوبی همراه خود داشتم که با همان چاقو ضربه ای به سمت چپش پرتاب کردم ؛ علی (مقتول) پس از خوردن چاقو به سرعت سوار موتور شد تا از محل دور شود اما چند متر از پشت موتور به روی زمین افتاد و من نیز با دیدن این صحنه به سرعت از محل متواری شدم ". سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ( قتل عمـد ) و دیگر دلایل بدست آمده در طول رسیدگی به پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .  باشگاه خبرنگاران مطالب مرتبط:رابطه پنهانی انگیزه جنایت شبانه شدگزارشي از جنایت شبانه در پارک ساعیجنایت فجیع علیه دو کودک 7 و4 ساله در آبادان / جسد دو کودک با آهک متلاشی شده + عکس جنایت خونین در پی رابطه پنهانی زن جوان با پزشک زیباییقاتل شبانه آژانس در لیست اعدام



سوختن لباس‌تان را فراموش کنید


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



الی گشت




پنجشنبه 15 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن