تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798382400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در عملیات آزادسازی موصل شرکت می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران دخالت مستقیم در هیچ یک از درگیری ها و عملیات ها در کشورها ندارد.

علی اکبر ولایتی این مطلب را روز چهارشنبه در حاشیه دیدار کارل بیلدت نخست وزیر و وزیر خارجه سابق سوئد و هیات شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به این سوال که آیا ایران در عملیات آزاد سازی موصل مشارکت مستقیم خواهد کرد، اظهارداشت.

وی افزود: با توجه به تجربیاتی که نیروهای جمهوری اسلامی ایران دارند، بنا به دعوت دولت عراق، ایران کار مستشاری می کند و مشورت های لازم را در اختیار این کشور قرار می دهد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در عملیات موصل یا سایر عملیات ها درعراق یا هر جای دیگری خارج از کشور به عنوان مثال در سوریه بنا به درخواست دولت و مردم آن کشور بوده است، آن هم در حدی که با توجه به تجربیات نیروهای ایرانی کار مستشاری صورت بگیرد وگرنه دخالت مستقیم در هیچ یک از این عملیات ها نداشته ایم.

ولایتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که رسانه ها از سفر قریب الوقوع بارزانی به ایران خبر داده بودند آیا این سفر ارتباطی به عملیات آزاد سازی موصل دارد یا خیر گفت: این سفر ارتباطی به این موضوع ندارد.

وی ادامه داد: این که آقای بارزانی به عنوان مسئول منطقه شمال عراق و دوست قدیمی ایران سفری به این کشور داشته باشد، طبیعی است و جمهوری اسلامی ایران به وی خوش آمد می گوید.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به دوستی بین مردم و دولت عراق با ایرانیان تاکید کرد و گفت: کسانی که مسول حکومت عراق هستند دوستان کرد ،عرب، سنی، و شیعه این کشور هر زمانی که می خواهند به ایران سفر کنند مورد استقبال گرم قرار می گیرند و این سفرها مشروط به شرایطی نیست.

وی در ادامه به دیدار خود با هیات شورای اروپایی روابط خارجی اشاره کرد و اظهارداشت: در این دیدار درمورد آینده روابط ایران و اروپا و ظرفیت هایی که در هر دو طرف برای توسعه روابط وجود دارد و همچنین اوضاع منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت و گو شد.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: آنها علاقمند هستند که دیدگاه ایران را درباره مسایل منطقه و به خصوص سوریه بدانند که بنده دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را برای این هیات بیان کردم و اینکه سوریه راه حل نظامی ندارد و راه حل آن سیاسی است.

ولایتی اضافه کرد: یعنی حل بحران سوریه بر اصولی باشد که این اصول عبارت است از این که حکومت بشار اسد قانونی است و این مشروعیت را باید همه به رسمیت بشناسند چرا که اسد براساس رای مردم انتخاب شده است و دیگر این که ما بر حفظ تمامیت ارضی سوریه تاکید داریم و مخالف با هرگونه تجزیه در آن جا هستیم.

وی یادآور شد: این که همکاری های بین ایران و اروپا می تواند به راه حل صلح آمیز در سوریه و مقابله با تروریسم کمک کند چرا که این تروریسمی که در سوریه است بلای جان همه دنیا است و فقط در سوریه محدود نخواهد بود.



۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن