تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات دیدار محمد جواد لاریجانی با دیپلمات‌های برزیلی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جزئیات دیدار محمد جواد لاریجانی با دیپلمات‌های برزیلی
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جهانشمولی در حقوق بشر به معنای تحمیل سبک زندگی یک گروه خاص به تمامی جهان نیست، بلکه به معنای ورود دسته جمعی کشورها در غنی کردن و توسعه حقوق بشر است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ستاد حقوق بشر، دکتر لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر که برای انجام گفت‌وگوهای حقوق بشری و قضایی عازم برزیل شده است، به دعوت آکادمی دیپلماتیک این کشور در جمع دیپلمات های برزیلی حاضر و به ایراد سخنرانی پرداخت و نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد جایگاه حقوق بشر در توسعه مدنی کشورها و رابط بین الملل، جهانشمولی و تنوع فرهنگی را تشریح کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان تاکید کرد: پیشرفت حقوق بشر در عرصه بین المللی به استقرار نظام های مردم سالار، توجه به ارزش های مختلف و تنوع فرهنگی، اجتناب از رویکردهای دوگانه و سیاست زدگی در حقوق بشر بستگی دارد.

لاریجانی در بخشی از سخنان خود گفت که جهانشمولی در حقوق بشر به معنای تحمیل سبک زندگی یک گروه خاص به تمامی جهان نیست، بلکه به معنای ورود دسته جمعی کشورها در غنی کردن و توسعه حقوق بشر است.

وی همچنین با تشریح ساختارهای حمایت و حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در دو بخش دولتی و غیردولتی به توجه ویژه کشورمان به وضعیت زنان به ویژه در سه حوزه ارتقای آموزش، تقویت قوانین و تسهیل حضور زنان در زندگی اجتماعی اشاره کرد.

در این جلسه برخی دیپلمات های حاضر نیز به ارائه دیدگاه ها و طرح سئوالات خود پرداختند و پاسخ های لازم نیز از سوی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان ارائه شد.

آکادمی دیپلماتیک برزیل که وابسته به وزارت امور خارجه این کشور می باشد، ۷۰ سال قبل تاسیس شد و وظیفه اصلی آموزش دیپلمات های این کشور و افراد جدیدالورود به وزرات خارجه برزیل را بر عهده دارد.


منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
صالحی: احمدی نژاد اعتقادی به مذاکرات محرمانه با آمریکا نداشت و به من می گفت اشتباه می کنی/ ۴ شرط رهبر انقلاب برای مذاکره هسته‌ای با آمریکایی‌ها
قول همکاری عمان برای پیگیری حقوق خانواده‌های شهدای منا
وزیر استرالیایی در تهران به اشتباه سوار خودروی هیأت سوری شد
دیدار رئیس مجلس سوریه با عبداللهیان



۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن