تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820475042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دربارۀ تعلیق مذاکرات آمریکا و روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



توضیح سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دربارۀ تعلیق مذاکرات آمریکا و روسیه
روز نو :  جان کربی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای در خصوص آخرین وضعیت توافقنامه توقف درگیری های سوریه اظهار داشت: آمریکا مشارکت خود با روسیه را برای برقراری تماس های دوجانبه به منظور تمدید این توافقنامه را متوقف کرده است.
 
به گزارش روز نو به نقل از وب سایت روزنامه آناتولی، وی در ادامه با تاکید بر آن که اتخاذ این تصمیم آسان نبوده است، تصریح کرد: دولت واشنگتن برای کاهش وقایع خشونت بار در سوریه، انتقال کمک های بشردوستانه و عقب نشاندن گروه های تروریستی از قبیل داعش و القاعده هرکاری از توانش بر می آمد، انجام داد.
 
کربی افزود: روسیه در انجام تعهدات خود در خصوص قوانین بین المللی بشردوستانه و ماده 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد موفق عمل نکرد. عدم تمایل یا عدم توانایی دولت مسکو منجر به عدم پایبندی رژیم سوریه به توافقنامه آتش بس شد. علاوه بر این روسیه و رژیم اسد به کاروان کمک های بشردوستانه در 19 سپتامبر حمله کرده و با بمباران غیرنظامیان، بیمارستان ها و زیرساخت ها به اعمال روش های نظامی ادامه دادند.
 
او ضمن اشاره به فراخوانی تمامی کارکنانی که برای همکاری در «مرکز اجرایی مشترک» میان آمریکا و روسیه اعزام شده بودند، گفت: ارتباط ما با روسیه برای تامین امنیت پرسنل آمریکایی که در منطقه فعالیت دارند و عدم بروز درگیری میان دو کشور در سوریه ادامه خواهد داشت.
 
گفتنی است سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه صبح امروز از تعلیق تواقفنامه کشورش با آمریکا به دلیل «موضع مبهم دولت واشنگتن» خبر داده بود.

منبع: خبرانلاین


تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن