تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803176805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال اقتصادی آلمان: سیستم تبادلات مالی و بانکی ایران باید مدرن شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فعال اقتصادی آلمان: سیستم تبادلات مالی و بانکی ایران باید مدرن شود
یک فعال اقتصادی آلمان با بیان اینکه دنیا پس از برجام، درک بهتری از واقعیت ها، ظرفیت ها و توانمندی های ایران پیدا کرده است افزود: مذاکرات متین ایران در برجام و قدرت اقناع دنیا باعث شد که نگرش دنیا به ایران عوض شود.


به گزارش ایرنا، کریستین ردل روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ظرفیت های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز کشورهای مختلف دنیا با اعتماد و اطمینان وارد ایران شده و شرایط برای سرمایه گذاری در ایران و ورود کشورهای مختلف صنعتی و اقتصادی که تمایل به سرمایه گذاری در این کشور مهم خاورمیانه دارند روز به روز فراهم تر میشود.


مدیر موسسه حقوقی ردل با اشاره به اینکه شرکت های آلمانی تمایل زیادی برای بازگشت به بازار باارزش و مهم ایران دارند افزود: امروز پس از رفع تحریم ها و پذیرش برجام، با تلاش مدیران کشور جمهوری اسلامی ایران، وجهه بین المللی ایران اصلاح شده و جهان درک بهتری از واقعیت های ایران پیدا کرده است.


وی همچنین با تاکید بر اینکه مدون بودن، قطعیت و قابل پیش بینی بودن قوانین و شرایط در ایران رمز موفقیت در جذب سرمایه گذاری خارجی است ضمن اعلام گشایش دفتر موسسه حقوقی و مشاوره سرمایه گذاری "ردل" در تهران، افزود: بازار ایران فرصت خوب و مناسبی برای سرمایه گذاری است و این موسسه تلاش می کند تا بهترین و مطلوب ترین تکنولوژی را با کمک موسسه های آلمانی و اروپایی به صنایع ایران وارد کرده و خون تازه ای در رگهای تولید و صنایع ایران تزریق کند.


ردل با بیان اینکه بازار ایران فرصت های بی نظیری برای فعالیت دارد افزود: نیروی کار تحصیلکرده و جوان ایرانی فرصت بی نظیری است که باید از آن بهترین و بیشترین بهره را برد چرا که این نیرو با اشتیاق فراوان و انگیزه مضاعفی که دارد کار را سریع و آسان می کند.


وی گفت: بر اساس مشاهداتی که داشتم صادقانه می گویم که هیچ نقطه ای از دنیا نیرویی به مانند جوان ایرانی که اینچنین مستعد،علاقمند، باسواد و پرانرژی باشد سراغ ندارم.


ردل همچنین گفت: موسسه ردل تلاش دارد به عنوان یک پل و رابط میان شرکت های ایرانی، آلمانی و اروپایی عمل کرده و شرکای تجاری خوب و مطمئن از دو طرف را به یکدیگر معرفی و زمینه های همکاری آنان را در بخش های مختلف فراهم کند.


وی ارائه خدمات روزآمد در بخش قوانین و عملکرد را از دیگر خدمات موسسه رُدل ذکر کرد و افزود: مثلا یکی از مهمترین قوانین امروز بانک ها و بورس ها عمل بر اساس استاندارد IFRS است که متاسفانه این سیستم نوین در ایران هنوز جایگاه خود را به دست نیاورده است که این موسسه تلاش می کند با ارائه خدمات به موسسات مالی و اعتباری ایران، آنان را برای استفاده از این استاندارد کمک کند.


ردل با بیان اینکه این موسسه در 49 کشور دنیا دفتر دارد افزود: 4 هزار و 200 کارمند این موسسه در اقصی نقاط دنیا به فعالان بخش های مختلف اقتصادی خدمات مختلف مشاوره ای، حسابداری، مالیاتی و حقوقی ارائه می کند.


وی با بیان اینکه این موسسه آلمانی یک هزار و 500 کارمند در این کشور دارد افزود: این موسسه با نگرش و فرآیند بین المللی فرهنگ و روش کار آلمان و اروپا را که جدیت و کیفیت است با خود همراه دارد و براساس استانداردی که در کشور آلمان و اروپا عمل می کند در همه جا خدمات ارائه می کند.


ردل با اشاره به اینکه این موسسه علاوه بر کارکنان وفادار آلمانی و اروپایی خود از نیروهای بومی هر کشور برای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر استفاده می کند ادامه داد: نیاز به دانش و نیروی بومی برای خدمت این موسسه در هر کشوری از جمله ایران غیرقابل انکار است.


وی در عین حال تاکید کرد: نیروهای بومی هر کشور در دوره های مختلف چند روزه به اقتضاء در کشور آلمان شرکت کرده و آموزش و دانش کافی را دریافت می کنند.


شهرک صنعتی شمس آباد در بخش حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری بزرگترین و عظیم ترین شهرک صنعتی خاورمیانه است.


تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن