تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروهی ویژه برای بررسی امکان برداشت از منابع آب کارستی کشور تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارگروهی ویژه برای بررسی امکان برداشت از منابع آب کارستی کشور تشکیل می‌شود
کارگروهی ویژه با دستور معاون اول رییس جمهور برای بررسی امکان برداشت از منابع آب کارستی کشور تشکیل می‌شود.

ضرورت مطالعه همه جانبه درخصوص منابع آب کارستی کشور
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش ارائه شده از مطالعات صورت گرفته در خصوص منابع آب کارستی کشور، از وزارت نیرو و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی به خاطر این مطالعات قدردانی و بر لزوم تکمیل آن تاکید کرد. 


معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: باید مطالعات و بررسی‌ها به صورت دقیق و همه جانبه انجام شود و ابعاد و جوانب مختلف درباره امکان برداشت از منابع آب کارستی کشور مدنظر قرار گیرد. 


وی خواستار تشکیل کارگروهی با عضویت وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی، سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه‌های ذی ربط شد تا ابعاد و زوایای مختلف در خصوص امکان برداشت از این منابع را مورد بررسی قرار دهند. 


در این جلسه که وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس سازمان هوا‌شناسی کشور نیز حضور داشتند، گزارشی از مطالعات صورت گرفته درخصوص منابع آب کارستی کشور از سوی رییس سازمان زمین‌شناسی ارائه شد و اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی این سازمان درخصوص منابع آب کارستی تشریح شد. 


در این جلسه رییس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو نیز گزارشی از پژوهش‌ها و مطالعات این وزارتخانه درباره منابع آب کارستی در سطح کشور ارائه کرد و گفت: مرکز ملی مطالعات و تحقیقات کارست کشور از مراکز زیر مجموعه وزارت نیرو است که تاکنون مطالعات و اقدامات گسترده‌ای در حوزه منابع آب کارستی کشور انجام داده است. 


گفتنی است منابع آب کارستی بخشی از آب باران است که از طریق نفوذ ثقلی آب به داخل سنگ‌های عمدتاً آهکی و دارای درز و شکاف وارد شده و جریان می‌یابد گفته می‌شود. 


در ابتدای این نشست نیز رییس سازمان هوا‌شناسی کشور به تحلیل بارش و دمای هوای کشور در سال زراعی ۹۴ -۹۵ پرداخت و گزارشی از پیش بینی بارش و دما برای سه ماهه آینده کشور ارائه کرد. 





۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن