تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815223043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رندرهای جدید از نسخه طلایی گوشی گوگل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت جی اس ام - وحید حق خواه: پیکسل‌های گوگل حدودا سه روز دیگر معرفی می‌شوند و طبق معمول آخرین مشخصاتشان پیش از رونمایی رسمی افشا می‌شود. امروز تصاویری از رندرهای نسخه طلایی رنگ گوشی‌ها منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنید. 
 
رندرهای جدید از نسخه طلایی رنگ پیکسل‌های گوگل



اخیرا شایعات زیادی پیرامون پرچمداران آینده گوگل منتشر شده است که از این میان طراحی عجیب و غریبشان بیش از بقیه مشخصات تعجب ما را برانگیخت. احتمالا می‌دانید که گوگل کنفرانس رسمی خود را سه‌شنبه همین هفته برگزار می‌کند. با توجه به اینکه تصاویر و مشخصات نهایی گوشی‌های پیکسل و پیکسل اکس‌ال به بیرون درز کرده، با اطمینان خاطر می‌توان به تماشای مراسم رونمایی نشست. جالب اینکه درست پیش از معرفی گوشی‌ها رندرهایی از نسخه طلایی رنگشان به بیرون درز کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

چندی پیش تصاویری از نسخه آزمایشی گوشی‌ها منتشر شده بود که برای طراحی دقیق‌ترین رندرها پیش از رونمایی رسمی به طراحان کمک شایانی می‌کند. یکی از طراحان خوش‌ذوق در اقدامی جالب رنگ طلایی گوشی‌ها را در تصاویری گرافیکی به نمایش درآورده است.
 
صادقانه بگوییم؛ تصاویر اولیه گوشی چندان به دلمان ننشسته بود، به‌خصوص مربع مشکی رنگی که روی قاب پشتی به چشم می‌خورد. خوشبختانه رندرهای جدید بسیار زیباتر از نسخه‌های پیشین به نظر می‌رسد و تنوع رنگ نسبتا خوبی در تصاویر به چشم می‌خورد.

دقت داشته باشید که این‌ها تصاویر رسمی گوشی‌ها نیست، بلکه نتیجه کار هنری تعدادی گرافیست از وب‌سایت روسیه‌ای Rozetked است. اگرچه این‌ها دقیق‌ترین تصاویری است که تاکنون از پیکسل و پیکسل اکس‌ال طراحی شده، همچنان ممکن است با تغییرات غافلگیرکننده‌ای در روز رونمایی روبرو شویم.
 
 
رندرهای جدید از نسخه طلایی رنگ پیکسل‌های گوگل


 
 
رندرهای جدید از نسخه طلایی رنگ پیکسل‌های گوگل








۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن