تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796961283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امنیتی وزارت کشور: عملیات انتحاری در نماز جمعه جزء برنامه‌های گروه‌های تروریستی در سال 94 بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون امنیتی وزارت کشور: عملیات انتحاری در نماز جمعه جزء برنامه‌های گروه‌های تروریستی در سال 94 بوده است
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه ایجاد ناامنی در نماز جمعه یکی از برنامه‌های گروه‌های تروریستی در اواخر سال 94 بوده است، گفت: صحبت‌های بنده به هیچ عنوان در مقابل سخنان سرلشکر رضایی نبود و سخنان او احتمالا ناظر به همان موارد قبلی است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهاراتش مبنی بر اینکه تاکنون گزارشی درباره عملیات انتحاری گروه‌های تکفیری در نمازجمعه تهران نداشتیم، اظهار داشت: در پی انتشار این خبر و مسائلی که مربوط به اقدامات انتحاری مطرح شده بود، همانگونه که صبح امروز هم گفتم اخیراً چنین خبری نداشته‌ایم، اما در اواخر سال 94 و قبل از آن گروه‌های تروریستی تکفیری برای اقدامات ایذایی، گروه‌هایی را اعزام کرده بودند.

ذوالفقاری ادامه داد: آنها نقاط مختلفی را برای ایجاد ناامنی مشخص کرده بودند که نماز جمعه نیز جزء برنامه‌های آنها بوده و این مسئله مربوط به اواخر سال 94 است.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تاکنون چندین تیم از گروه‌های تروریستی تکفیری با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی دستگیر و یا در درگیری‌ها کشته شده‌اند، تأکید کرد: صحبت‌های صبح امروز بنده به هیچ عنوان در مقابل سخنان سرلشکر رضایی نبوده است و صحبت‌های ایشان شاید ناظر به همان موارد قبلی در اواخر سال 94 بوده است.

وی ادامه داد: صبح امروز خبرنگار یکی از رسانه‌ها از من پرسید که آیا تلاش برای انجام عملیات انتحاری در نماز جمعه تهران صحت داشته که بنده در پاسخ گفتم که اخیراً چنین خبری نداشته‌ایم.

ذوالفقاری با بیان اینکه از حدود سه سال قبل تلاش‌های زیادی برای انجام عملیات ایذایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: آنها چند نقطه را شناسایی و برای اقدامات ایذایی تیم تجهیز کرده بودند که نمازجمعه هم یکی از اهداف آنها بود که نهایتاً دستگیر شدند.

معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد: بنابراین در گذشته یعنی در اواخر سال 94 برخی تیم‌های آنها چه در مرز و چه در داخل اهداف مختلفی را برای اقدام ایذایی شناسایی کرده بودند، دستگیر شدند و با اقدام به موقع اطلاعاتی و امنیتی،‌اهداف آنها خنثی شد؛ آنها یک موقع آمدند و مترو، برخی مناطق شلوغ و مکان‌های مذهبی را شناسایی کردند که همه آنها خنثی شد.

وی با اشاره به تلاش‌ گروه‌های تکفیری برای ایجاد ناامنی در غرب کشور به موضوع سومار اشاره کرد و گفت: آنها سال گذشته موارد مختلفی را در غرب کشور دنبال کردند که یک تیم آنها در سومار زده شد و در آستانه روز قدس نیز یکی، دو نفر در غرب و بعد از آن در کرمانشاه اقداماتی را می‌خواستند انجام دهند که نیروهای اطلاعاتی ما رصد کرده و با آنها درگیر شدند و سرکرده داعش در دیاله عراق نیز بین آنها بود که کشته شد و دستگیرشدگان در بازجویی‌های خود اعتراف کردند که نمازجمعه نیز یکی از اهداف آنها بوده است.



۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن